maile na alternatywe

1. Data: 2002-06-27 17:22:41

Temat: maile na alternatywe
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostaje maile od grupowiczek adresowane na r...@a...waw.pl. Czy
to tak ma byc? Czy maile tak adresowane trafiaja do wszystkich grupowiczek?
Pierwsza wiadomosc, ktora dostalam jest kontynuacja jakiegos tematu, inne
to np. powitania.
Nie przeszkadza mi to absolutnie, nawet sie ciesze, ale.... czy wszyscy tak
maja?

Lekko zaniepokojona Balbina

1. Data: 2002-06-27 17:49:31

Temat: Re: maile na alternatywe
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I po tajemnicy,hehehehehehe
Kobiety to plotkary:)
Pozdrowionka

1. Data: 2002-06-27 18:18:20

Temat: dzięki
Od: "Karolajna6" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję serdecznie Grażynko i Aniu działa :)))) !!!! Nareszcie mogę poszaleć
jeśli tylko synio pozwoli i jak konik będzie gotowy to dam znać
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-06-28 05:32:24

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem nie ma możliwości opanowania takiej ilości użytkowników. Zawsze
znajdzie się jakaś gapa.
Ja jestem za zrezygnowaniem z pomocy Moniki.
Gocha

1. Data: 2002-06-28 05:43:56

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Zawsze
> znajdzie się jakaś gapa.
> Ja jestem za zrezygnowaniem z pomocy Moniki.

`````````````````````````````````````````
Masz racje, rece (i nogi) opadaja :-((((((

Grazyna

1. Data: 2002-06-28 07:28:28

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Balbina" <l...@w...pl> napisała

Witajcie!
Pisze ogolnie, tutaj pod tym watkiem, zeby nie rozpisywac sie pod kazdym po
kolei. Mi osobiscie te mejle nie przeszkadzaja, ale ja mam stale lacze, wiec
dla mnie to rybka. Niestety sa wsrod nas modemowcy, ktorych takze trzeba
zrozumiec. Intrnet kosztuje i to niestety slono, wiem bo sama na modemie
spedzilam 2 koszmarne lata. Moze wiec pomyslec o jakiesc liscie czy
serwerze, tak ja proponowala WKN, wydaje mi sie, ze byloby wygodniej dla
wszystkich.
A jesli chodzi o mejle dotyczace alternatywy, ktore ukazaly sie
pl.rec.robotki-reczne...Otoz, jak odebralam poczte wczoraj, to dostalam
kilka mejli, i tez nie wiedzialam o co chodzi. Bo ani zadnego poczatkowego,
ani zadnego powitania ani nic. Zorientowalam sie, po poczytaniu posow na
grupce tego dotyczacych. Stad sie wzielo chyba cale zamieszanie. Mail
powitalny Ani przyszedl do mnie poznym wieczorkiem. Ale tak jak mowilam, mi
wszystko jedno- modemowcom niestety nie.
Podziwiam Anie, ze wziela tyle pracy na siebie, przejela serwerek i
wszystkim sie zaopiekowala (podziw dla Moniki trwa nadal- nie zebym nie
umiala docenic;), ale moze by pomyslec o czyms, co uszczesliwiloby
wszystkich- czyli glownie modemowcow. Nie pisze o zrezygnowaniu z listy,
tylko chyba trzeba by bylo czyms to zastapic, jakos...A przeciez my tworcze
jestesmy, to zaraz cos wymyslimy, prawda?:)

Pozdrawiam serdecznie
Aga (Bielsk Podlaski)

1. Data: 2002-06-28 07:41:50

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Balbina wrote:

> [...]
> to np. powitania.
> Nie przeszkadza mi to absolutnie, nawet sie ciesze, ale.... czy wszyscy tak

Kobieto czy ty w ogóle czytac umiesz?????Mysl a potem
pisz!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-06-28 08:44:03

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki,ale rozum naprawde sie czasem powinien uruchomic

1. Data: 2002-06-28 12:36:15

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to np. powitania.
> Nie przeszkadza mi to absolutnie, nawet sie ciesze, ale.... czy wszyscy tak

Ja mam dokładnie to samo. Już myślałam, że coś przeskrobałam i próbujecie mnie
przywołać do porządku :). Kamień spadł mi z serca. Miło dostać 10 emalii na raz
od Krzyżaczków (i nie tylko). Pozdrawiam deszczowo.

Milena

1. Data: 2002-06-28 12:39:54

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
raz
> od Krzyżaczków (i nie tylko). Pozdrawiam deszczowo.

No to wpadka! Nie przeczytałam pozostałych, tylko od razu Balbiny. Kajam się

Milena

> Milena

ludowe ukrainskie
Jeszcze o biznesie..