jestem jedza ale dobrze mi z tym

21. Data: 2003-01-29 21:52:44

Temat: Re: jestem jedza ale dobrze mi z tym
Od: "mm" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1cdc.00000842.3e35b430@newsgate.onet.pl...
> odkad pamietam lubilam sie klocic - ale tylko wtedy gdy uwazalam ze mam
racje..
> (to sie zdarzalo bardzo czesto :)).
> mam meza i za kazdym razem gdy mi cos nie pasuje, gdy zrobi chocby
najmniejsza
> rzecz nie po mojej mysli - po prostu krzycze na niego.
Poniewaz moge podpisac sie pod tym postem chcialabym
autorke nieco obronic. Wydaje mi sie,ze nie zrozumieliscie ja do konca
(jesli oczywiscie to podobny
przypadek do mojego). Ogolnie nie lubie siebie jak zaczynam krzyczec czy
raczej mowic podniesionym glosem i dlatego staram sie opanowywac wiedzac to
wszystko o czym pisaliscie tyle, ze czasami jestem doprowadzona do takiego
zmeczenia (mamy dosc trudne dziecko+ troche klopotow+malo sypiam)ze nie
jestem w stanie panowac nad soba i wlasnie wtedy odczuwam cos w rodzaju
satysfakcji ze krzycze, ze jestem niedobra
dla moich bliskich i
chyba o tym myslala autorka mowiac ze lubi krzyczec.
Pozniej mi wstyd chcialabym byc wiecznie dobra dlatego
nie mogac zlikwidowac zrodla takiego stanu ucze sie
wyladowywac gdzie indziej ale to inna historia.
marta

22. Data: 2003-01-30 11:36:00

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 29 Jan 2003 21:52:05 +0100 I had a dream that a...@o...pl <a...@o...pl> wrote:
> chyba troche przesadzasz.
>pozdrowionka
>Karola

Typowa feministka :)

Kobieta może być najgorszą na świecie jędzą, heterą itd, może mężowi tak
zatruwać życie, że fizjologom to się nie śniło, ale to wszystko jest OK.

A wystarczy, że taki mąż ją zdradzi, to już jest źle, buehehe.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

wspólne mieszkanie
Samodzielne mamy
[P-n]Szukam poradni malzenskiej dla rodziny w kryzysie
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...