jestem tu nowa-witam

1. Data: 2004-11-21 08:24:17

Temat: jestem tu nowa-witam
Od: "Aga Jurak Tychy" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie dziewczyny!
Kilka dni temu trafiłam na Waszą grupę i jestem zafascynowana! Nie wiedziałam
że świat robótek tak kwitnie w wirtualnym świecie. I przekonałam się że nie
jestem osamotniona i jest sporo dziewczyn zbziowanych na punkcie robótek.
Moje szaleństwo zaczęło się gdzieś w wieku 7 lat (teraz mam 22). Zajmuję się
głównie robótkami na szydełku, uczę się na drutach, kiedys wyszywałam xxx.
Bardzo cieszę się że na Was tarfiłam i mam nadzieję że ciepło mnie przyjmiecie.
Pozdróvki

1. Data: 2004-11-21 09:29:34

Temat: Re: jestem tu nowa-witam
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj cieplutko !!!
Hmmmm jeszcze jedna zakręcona robótkowiczka,jak już tu raz wpadłaś
to ....przepadłaś na dobre.Dziewczyny są super.Ja też jestem
szydełkomaniaczką,chociaż mam zamiar zabrać się za moje pierwsze xxx,ale muszę
najpierw skończyć dużą serwetę ananasową dla koleżanki :)

Pozdawiam
Marzena

1. Data: 2004-11-21 13:19:41

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy cieplutko :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-11-21 20:26:31

Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam "sąsiadkę" z Tychów!
Bebe

1. Data: 2004-11-21 20:59:30

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie Dziewuszki! Czuję się już jak wśród swoich :)

1. Data: 2004-11-21 21:00:34

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, witam, witam!!!
Nawet w Tyskiej enklawie można znaleźć bratnią duszę:)

1. Data: 2004-11-22 15:07:07

Od: Anek <a...@w...tnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Nov 2004 09:24:17 +0100, Aga Jurak Tychy napisał(a):

> Witajcie dziewczyny!
[...]
Witaj! Pozdrowienia od Ani z Kłodzka! :)

ak.anek maupa wp.pl GG: 6203996
"Jeśli chcesz być szczęśliwym - bądź nim"

[xxx] masz wiadomosc...
[xxx] z tamborkiem czy bez?
Witam
sklep