jeszcze a propos grzybicy wewnętrznej

1. Data: 2003-10-31 10:15:00

Temat: jeszcze a propos grzybicy wewnętrznej
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie nieciekawe podejrzenia wobec mojej mamy:
- od lat miewa grzybice pochwy
- mam bardzo suchą łuszczącą się skórę
- ma kłopoty z załatwianiem się, obserwuje krew i śluz w kale, miewa bóle
brzucha
- na początku roku miała drożdżycę paznokci wyleczoną przez Lamisil

Czy to może świadczyć o drożdżycy wewnętrznej?
Czy takie preparaty jak citrosept mogą coś tu pomóc?
Czy drożdżyca może np. zaatakować oczy?
acha

2. Data: 2003-10-31 17:24:02

Temat: Re: jeszcze a propos grzybicy wewnętrznej
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - na początku roku miała drożdżycę paznokci wyleczoną przez Lamisil
>
> Czy to może świadczyć o drożdżycy wewnętrznej?

Tak.

> Czy takie preparaty jak citrosept mogą coś tu pomóc?

Częściowo.

> Czy drożdżyca może np. zaatakować oczy?

W przypadku osłabionego układu odpornościowego, drożdżyca może zaatakować
wszystko.

Kilka pytań:
- Czy mama ma osłabiony układ odpornościowy?
- Czy zażywała antybiotyki?
- Czy je dużo słodyczy?
- Czy prowadzi aktywny tryb życia?
- Czy jej język jest pokryty białym nalotem?

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2003-11-01 10:04:40

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

- układ odpornościowy raczej OK, nie choruje
- antybiotyk brała w tym roku raz - 5 dni na zap.zatok
- słodyczy niespecjalnie, raczej trochę midu i suszonych owoców
- tryb życia bardzo aktywny
- język niespecjalnie różny od mojego
podr
acha
Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bnu5s8$g36$1@news.onet.pl...

4. Data: 2003-11-02 20:31:52

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "agatka" napisał:
> [...]

Mimo wszystko grzybica jelit jest dość prawdopodobna. Jeżeli Twoja mama ma
grzybicę jelit od lat, to zażywanie antybiotyku w tym roku mogło nasilić
objawy. Proponuję zbadać kał na obecność grzybów. Poza tym, koniecznie
trzeba określić, jakie jest źródło krwi w stolcu. W tym celu, na początku,
najlepiej udać się do proktologa lub chirurga. Najczęściej krwawią nam
hemoroidy a proktolog czy chirurg, potwierdzi to albo wykluczy.

Pozdrawiam, andrzej

Konsultacje dermatologiczne
Ile czasu
Furagin - zamiennik ?
odczulanie komputerowe
Młodzieńcze idiopatyczne zapalenie stawów - POMÓŻCIE