jeszcze raz nivea

1. Data: 2003-05-07 09:51:02

Temat: jeszcze raz nivea
Od: "AnGi" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem że o tym już było, ale ja mam takie jedno małe pytanko, ile kosztuje
balsam rozświetlający z nivei??
i czy warto go kupic??
podobnież na opalonej skórze ładnie wygląda a ja jestem takowej posiadaczką

1. Data: 2003-05-07 09:53:00

Temat: Re: jeszcze raz nivea
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>wiem że o tym już było, ale ja mam takie jedno małe pytanko, ile kosztuje
>balsam rozświetlający z nivei??

chodzi ci o ten balsam do ciala z mikroskopijnymi zlotymi drobinkami ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-07 09:54:52

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnGi" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> balsam rozświetlający z nivei??
> i czy warto go kupic??
> podobnież na opalonej skórze ładnie wygląda a ja jestem takowej

ja kupilam za ok 17 zl w tesco,ale zaraz jak sie pojawil ten kosmetyk wiec
teraz nie wiem ile kosztuje ale pewnie nie wiele wiecej.
pozdraiwiam
paula
http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-05-07 10:06:33

Od: "Ania " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi ci o ten balsam do ciala z mikroskopijnymi zlotymi drobinkami ?

tak, chodzi mi dokladnie o ten

1. Data: 2003-05-07 10:06:51

Od: "AnGi" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-07 10:07:47

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnGi" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> wiem że o tym już było, ale ja mam takie jedno małe pytanko, ile
kosztuje
> balsam rozświetlający z nivei??
W Rossmanie (w Lublinie) jest w promocji za ok.14. Chyba we wszystkich
jest taka sama cena. Moze sprawdz u siebie w miescie...
> i czy warto go kupic??
IMO - tak. Bardzo fajnie wyglada.
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-05-07 10:13:03

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>tak, chodzi mi dokladnie o ten

To jestem jego posiadaczka :) Nawet bylam wysmarowana nim na swoim slubie :))
Rzeczywiscie, wydaje mi sie, ze nadaje sie jedynie do ciemniejszej karnacji.
Bardzo ladnie sie wchlania, ale przyznam sie, ze mialam problemy z rownomiernym
rozsmarowaniem go, trzeba na to troche czasu, ale efekt przynajmniej na mnie
byl bardzo ladny i powiedzialabym: naturalny. Skora ma taki jedwabisty polysk.
Musze przyznac, ze chyba ladniej prezentuje sie w oswietleniu sztucznym niz
naturalnym.
Mysle, ze warto zaryzykowac, ja bylam zadowolona.

1. Data: 2003-05-07 10:17:40

Od: "Justysi@W" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> balsam rozświetlający z nivei??
> i czy warto go kupic??
> podobnież na opalonej skórze ładnie wygląda a ja jestem takowej

Nie wiem z jakiego miasta jestes ale w Auchanie jest po 10.99zl.

Justysi@W z miasta nad Brdą

j...@p...fm GG: 48397
"--Kot nie porzuca łapania myszy mimo wynalezienia łapek. Irzykowski K."--

1. Data: 2003-05-07 14:17:06

Od: "AnGi " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wam wszystkim, chyba sie skusze

1. Data: 2003-05-08 06:55:36

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...net> wrote in message

> To jestem jego posiadaczka :) Nawet bylam wysmarowana nim na swoim slubie
:))

Tez mam zamiar to zrobic :))))

Pozdrawiam,
Dominika

SILOKON
peel off
Pocące się stopy!!
Masazer do ciala
troche dziwne --- depilacjo - rozjaśnianie :)