jontofereza - gdzie?

1. Data: 2002-09-28 05:22:52

Temat: jontofereza - gdzie?
Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie, gdzie w Krakowie wykonuja
zabiegi jontoferezy?
Dzieki
Joan

2. Data: 2002-09-28 07:34:16

Temat: Re: jontofereza - gdzie?
Od: "amelia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie, gdzie w Krakowie wykonuja
> [...]
Witam, ja mialam przeprowadzonych okolo12 zabiegow jontoforezy i do tej
pory, a minelo juz okolo 4 m-cy, nie moge wyleczyc skory twarzy. Po
zabiegach zaczely pojawiac mi sie plamy czerwone, potem luszczyc skora a
dzis mam po prostu chora zniszczona skore twarzy, ktora na wszystkie kremy
badz masci reaguje reakcja alergiczna, wczesniej tego nie bylo. Zabiegi
wysuszyly mi doszczetnie skore a efektu splycenia popekanych naczynek
krwionosnych wcale nie zauwazylam, tak wiec uwazam, ze jesli nie masz
jakiegos bardzo przekonywujacego powodu, by ten zabieg zastosowac, to
powstrzymaj sie, ja mam 28 lat i byc moze zupelnie niepotrzebnie kosmetyczka
zrobila mi te zabiegi, byc moze chciala wyciagnac kase, ktora teraz trace na
dermatologow, pozdrawiam

kardiolog.pl - nowy portal dla kardiologow
Krzywa przegroda nosowa
Jaskra, a praca przy komputerze
przegroda nosowa
skleroterapia