juz wiem, co zaloze na slub brata :-))

31. Data: 2006-07-28 09:21:43

Temat: Re: juz wiem, co zaloze na slub brata :-))
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
> http://www.allegro.pl/item117110932_piekna_lososiowa
_suknia_slubna_r_38.html

chyba coś z moim monitorem nie tak, bo ja tam nic łososiowego nie widzę.

32. Data: 2006-07-28 11:15:17

Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja poproszę też o fotkę na priv, bo idę na wesele we wrześniu
i trza szykować kreację po mału u krawcowej a nie mam pomysłu...

33. Data: 2006-07-28 13:23:43

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Nieskromnie przyznam, ze tak;-)Miałam buty w identycznym kolorze i jako
> jedyny dodatek perły niby czarne, a tak naprawdę stalowe

hehe, okreslenie "skromnosc" trąci mi falszem :)

> Sorry, na Wojska Polskiego, obok jest J. Fashion i Euforia, to własne
> butiki mojej kolezanki( dam namiary na priv)
> Dalej jest pasaz Bogusława? Nie pamietam, ale nie dochodzisz do sklepu
> Kruka. Sklep nazywał się Janette?

aaa, to wiem:) tak, " z tyłu" jest pasaż
nie pamiętam nazwy sklepu, ale widzę już. Generalnie to nie moj styl, ale
wylowilam tam juz kilka rzeczy:)

zdrowki
h.

34. Data: 2006-07-28 13:28:12

Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wow, ale śliczne buciki miałaś :)
a suknia niby skromna ale ten dół ma ekstrawagancki
i kolor bardzo oryginalny
ogólnie urokliwa :)

35. Data: 2006-07-28 13:31:07

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> aaa, to wiem:) tak, " z tyłu" jest pasaż
> nie pamiętam nazwy sklepu, ale widzę już. Generalnie to nie moj styl, ale
> wylowilam tam juz kilka rzeczy:)

Nie, no styl, taki lodziowaty;-)czasmi jednak mozna cos trafic. Jak
bedziesz, zapytaj o szefową Jovitę, ona CI chetnie doradzi, a moze cos
przywiezie.

--

Gosia

36. Data: 2006-07-28 13:31:57

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kkk napisał(a):

> wow, ale śliczne buciki miałaś :)
> a suknia niby skromna ale ten dół ma ekstrawagancki
> i kolor bardzo oryginalny
> ogólnie urokliwa :)

No wrzuc zdjęcie, nie daj sie prosic;-)

--

Gosia

37. Data: 2006-07-28 14:00:03

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Na zyczenie specjalnie wrzucone:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1998df785b988b1f
.html
Tylko ze na tym zdjeciu to gory nie za bardzo widac. Taka jest zapinana
szelka na karku i tyl bez plecow na sznurowanie:)

--
pozdr,
ewka

38. Data: 2006-07-28 14:39:38

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):

> [...]
> Tylko ze na tym zdjeciu to gory nie za bardzo widac. Taka jest zapinana
> szelka na karku i tyl bez plecow na sznurowanie:)

A, bez dzidziora nie masz?Ciekawa jestem jak góra

--

Gosia

39. Data: 2006-07-28 15:17:02

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.html

> A, bez dzidziora nie masz?Ciekawa jestem jak góra

No to moze troche widac na tych dwoch, bez dzidziora:)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b40ced6734be090d
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b40ced6734be090d
.html

Innych niestety nie mam co lepiej widac, bo wszystkie jakies takie, ze cos
te suknie zaslania.

--
pozdr,
ewka

40. Data: 2006-07-28 15:17:20

Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja poprosiłam i Pani "ewka" podesłała mi na priv
to cudo, które miała - także prosić prosze ;)

pozdr.

Dionet.pl
plastry podtrzymujące biust
stepper LTT