kaczka, moze byc po pekinsku

1. Data: 2004-11-26 13:21:33

Temat: kaczka, moze byc po pekinsku
Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialem zrobic jakos ciekawie kaczke, najlepiej w orientalny sposob ale nie
koniecznie.Wazne by na dlugo pozostal jej smak w pamieci. Macie jakies
przetestowane przepisy?
pozdrawiam i dziekuje.
greg

1. Data: 2004-11-26 13:31:45

Temat: Re: kaczka, moze byc po pekinsku
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Nov 2004 14:21:33 +0100, Waćpanna lub Waćpan *gregorius*, w
wiadomości news:<news:co7alt$r31$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> koniecznie.Wazne by na dlugo pozostal jej smak w pamieci. Macie jakies

Z książki Joanny Chmielewskiej - Książka poniekąd kucharska
Kaczka po Pakistańsku
wg zapewnień autorki miód w gębie ;> wklepywać?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-11-26 13:38:10

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gregorius napisał(a):
> [...]
> Chcialem zrobic jakos ciekawie kaczke, najlepiej w orientalny sposob
> ale nie koniecznie.Wazne by na dlugo pozostal jej smak w pamieci.
===
Z kaczki kupionej w hipermarkecie nie będziesz miał wspomnień. Smakuje tak
samo jak kurczak lub indyk, czyli nijak.

waldek
===

1. Data: 2004-11-26 13:48:23

Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

No PEWNIE ze wklepywac-co za pytanie, brzmi juz zachecajaco.
dziekuje
greg

1. Data: 2004-11-26 13:49:17

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> Z książki Joanny Chmielewskiej - Książka poniekąd kucharska
> Kaczka po Pakistańsku
> wg zapewnień autorki miód w gębie ;> wklepywać?

Ja poprosze :).
Z innej ksiazki ("Upiorny legat" zdaje sie) wiem, ze mozna kaczke zastapic
wolowina i bedzie wolowina po pakistansku :).
Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-11-26 13:50:07

Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta kaczka jeszcze dzis biega po ziemi, dzis jej ostatni dzien zycia -
niestety.

1. Data: 2004-11-26 14:04:00

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gregorius napisał(a):
> Ta kaczka jeszcze dzis biega po ziemi, dzis jej ostatni dzien zycia -
> niestety.
> greg
===
Szczerze zazdroszczę.

waldek
===

1. Data: 2004-11-26 14:52:44

Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczce :) ?
greg

1. Data: 2004-11-26 15:08:54

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Nov 2004 14:49:17 +0100, Waćpanna lub Waćpan *A.L.*, w
wiadomości news:<news:co7cdf$5uu$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Ja poprosze :).
> Z innej ksiazki ("Upiorny legat" zdaje sie) wiem, ze mozna kaczke zastapic
> wolowina i bedzie wolowina po pakistansku :).

Początek cytatu:

Rozparzyć w garnku na oliwie dwie bardzo duże albo trzy nieco mniejsze
cebule, pokrojone w plasterki.
Wrzucić w to:
3 czubate łyżki curry
1 łyżkę cynamonu
1 łyżkę goździków
3 łyżki słodkiej papryki
po 1 łyżce: imbiru, tymianku, bazylii, pieprzu, oregano
dołożyć też cały łeb grubo krojonego czosnku

Wrzucić w to kaczkę. Kaczka też musi być pokrojona na kawałki, skóra zdjęta
z mięsa oddzielnie, również pokrojona. Wbrew pozorom bardzo łatwo odchodzi.
W trakcie duszenia wlać szklankę jogurtu naturalnego, mieszając.
Na końcu dodać dwie łyżki koncentratu pomidorowego i oczywiście także
rozmieszać.
Dusi się wszystkiego raptem pół godziny i ku własnemu zdumieniu przekonałam
się, ze to wystarczy. Podawać należy koniecznie z ryżem, bo nic innego nie
złagodzi ostrości sosu. Do tego sałata i czerwone wino.

Koniec cytatu.

A propos wołowiny, cytat następny.

... wprowadziłam kolejną modyfikację: zamiast kaczki - mięsko wołowe.
Zraziki po pakistańsku!
Zraziki, oczywiście, najpierw podsmażone na patelni, a dopiero potem
wrzucone do garnka, reszta bez zmian i wyszło doskonałe, aczkolwiek miało
odrobinę inny smak. Widocznie kaczka swoje robi.

I koniec cytatu.

Smacznego, mam nadzieję, że jest takie dobre, jak poleca autorka.

1. Data: 2004-11-26 15:47:43

Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za ten przepis, jadlas zrobiana w tym przepisie kaczke?Co z ta skora
sie robi?
pozdrawiam
greg
> [...]
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana
> "Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

poszukuję: proste ciasto drożdżowe
ampir
salatka z kasza ?
optymalnie
Re: [ogłoszenie] Maklowicz podpisuje ksiazke - Warszawa