salatka z kasza ?

1. Data: 2004-11-25 20:10:50

Temat: salatka z kasza ?
Od: wiku <selecta@[BEZ_TEGO]acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

robi ktos z was salatki z kasza w roli glownej ? jesli tak to jakie ?
interesuje mnie zwlaszcza czy dodajecie jakis sosow lub przypraw, bo,
jak rozumiem, ze skladnikami typu papryka, cebula, czerwona fasola mozna
do woli eksperymetowac

pozdro
wiku

1. Data: 2004-11-26 12:48:39

Temat: Re: salatka z kasza ?
Od: "Kinga 'Slowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> interesuje mnie zwlaszcza czy dodajecie jakis sosow lub przypraw, bo, jak
> rozumiem, ze skladnikami typu papryka, cebula, czerwona fasola mozna do

Tak
z kasza kus kus.
sole, zalewam wrzatkiem (ma w chwili nalania wystawac na grubosc palca).
Dodaje drobno pokrojonego pomidora, ogórek, papryke, kukurydze konserwowa,
przyprawiam ziolami.
Mozna dodac groszek, ja nie lubie. Albo zrobic wersje z tunczykiem.
Czerwona fasola jak najbardziej pasuje, cebula - moim zdaniem niekoniecznie.

Mozna tez zrobic wersje na slodko: nie solic, dodac miód i bakalie. Naprawde
dobre.

--
KingAM

"Jestem w podlym nastroju i caly swiat poniesie tego konsekwencje"
[Garfield]

1. Data: 2004-11-26 13:20:05

Od: "JZeman" <$$$$$j.zeman$$$$$$@racer.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wiku" <selecta@[BEZ_TEGO]acn.waw.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> interesuje mnie zwlaszcza czy dodajecie jakis sosow lub przypraw, bo,
> jak rozumiem, ze skladnikami typu papryka, cebula, czerwona fasola mozna

To co robie nie jest moze efektowne, ale wspaniale w smaku.
Torebka kaszy jeczniennej - ugotowac . Dodac duzo posiekane zielonej
pietruszki, czosnek wg uznania (raczej duzo) i majonez.
Jane

optymalnie
Re: [ogłoszenie] Maklowicz podpisuje ksiazke - Warszawa
pierniczki - można piec od razu?
Witam i o risotto pytam :)
Sos pieczarkowy - pilne dosyc!