kafelki na podłodze w kuchni - problem

1. Data: 2006-12-28 21:25:45

Temat: kafelki na podłodze w kuchni - problem
Od: "fiora" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na podłodze w kuchni kafelki od paru lat.
Oczywiście jak je kupowałam, to były ponoć super do kuchni, twarde, odporne
etc.
Teraz po paru latach są oczywiście tu i tam powyszczerbiane,
na ciemno - i widać,
mimo, że niczym ciężkim nie rzucam - może jakiś sztuciec, albo i same z
siebie - bo są takie miejsca, gdzie nie mogło nic spaść.
Jako kobieta ;-) pomalowałam szczerby lakierem do paznokci pod kolor, ale
lakier oczywiście zżółkł....
Więc mam pytanie- jaką farbę użyć, aby nie żółkło - uwzględniając chodzenie
i mycie, proszki czy inne środki,
Pozdrawiam
Fiora

2. Data: 2006-12-28 21:39:10

Temat: Re: kafelki na podłodze w kuchni - problem
Od: T0SIA <"" <toosiaa.na.onecie.\"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fiora napisał(a):
> [...]
> lakier oczywiście zżółkł....
> Więc mam pytanie- jaką farbę użyć, aby nie żółkło - uwzględniając chodzenie

ech.. nie lepiej sie zmobilizowac i wymienc na nowe? bardziej pancerne? ;-)
a z ciekawosci spytam - co to sa za plytki?

(ps.. wiem, wiem.. to kosztuje ;-)

--
Pozdrawiam - T0SIA

3. Data: 2006-12-30 15:52:53

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

też mam ten problem płytki są włoskie ,może są jakieś specjalne
środki do renowacji odpryskó na glazurze? wanda

4. Data: 2007-01-08 16:01:01

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fiora wrote:
> [...]
> na ciemno - i widać,
> mimo, że niczym ciężkim nie rzucam - może jakiś sztuciec, albo i same z
Każda płytka może pęknąć lub się ukruszyć, gdy spadnie na nią coś
twardego (np. sztućce) z wysokości. Następnym razem proponuję gres
nieszkliwiony. Nawet jak się wykruszy, to pod spodem jest to samo.
fonon

5. Data: 2007-01-09 11:59:00

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można spróbować zaszpachlować ubytki fugą o zbliżonym do płytki kolorze.
Musi to być fuga do wąskich spoin.

Tu się chwalę :)
[OT] Corrida
Żel do prania Dash
jaki odswierzacz powietrza
jakie TV - 15" 19" - Philips 15PF4121, Samsung LE19R71B