kalorie ?????

1. Data: 2003-02-20 07:02:21

Temat: kalorie ?????
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Mam prośbę jeśli znacie adresy stron , gdzie mogę znaleść tabele
kaloryczności zawierającą również produkty domowej produkcji np : kebeb ,
racuchy , ciasta albo jakąś książkę kucharską zawierającą obok przepisu
wartość kaloryczną byłabym wdzięczna za podanie .

Z góry dziękuję , pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2003-02-20 07:34:52

Temat: Re: kalorie ?????
Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

tabele kalorycznosci sa tutaj:
http://peaches.w.interia.pl/kuchnia/tabele.xls
http://www.dieta.hg.pl/tabelekal.htm
http://www.schudnij.pl/tematy/tab_index.html

a ksiazki kucharskie z kaloriamii:
http://www.kulinaria.pl/ (nie do wszystkich sa podane kcal)

Louve

3. Data: 2003-02-20 22:27:56

Od: "Madallen" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Winiary w swojej ksiazce kucharskiej na stronach WWW podaja przy kazdej
potrawie jej kalorycznosc - oczywiscie nie ma juz tego, gdy przepisy
pochodza od konsumentow, ale jest sporo przepisow z bazy Winiary i tam
wszedzie sa te dane - www.winiary.pl

pozdr. Madallen

4. Data: 2003-02-25 00:20:54

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> racuchy , ciasta albo jakąś książkę kucharską zawierającą obok przepisu
> wartość kaloryczną byłabym wdzięczna za podanie .

Jeżeli nie ma podanej wartości kalorycznej, a są podane ilości białek,
tłuszczów i węglowodanów (BTW), to możesz policzyć:
B=4 kcal/gram
W=4 kcal/gram
T=9 kcal/gram.

Pozdrawiam