kamelia

21. Data: 2004-09-30 07:51:03

Temat: Re: kamelia
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message
news:cjcdsu$jab$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak długo żyję ( 25 września minęło 30 lat) [...]

Wszystkiego najlepszego! :)

Pozdrawiam,
Bpjea

22. Data: 2004-09-30 10:19:19

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" napisał w wiadomości

> Jak długo żyję ( 25 września minęło 30 lat) to nigdy nie słyszałam aby
> kamelię trzymać na dworze przez zimę.
Wszystkiego najlepszego!!
Jak długo żyję [za dni pare 31] to kamelii nie hodowałam więc laik
jestem:-)))

> Przecież to tak wybredne stworzonko .. niczym primadonna !!!
Reasumując to ma te błyszczące liście jak wspomniała Bpjea, ech, wykopywać
ją? Rośnie pod murem na wystawie południowej w Lubuskiem, moze jednak
przetrwa?
pozdrawiam
alda

23. Data: 2004-09-30 10:25:21

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cjgmgt$4lg$1@atlantis.news.tpi.pl ..alda..
<w...@w...pl.wytnijcyferki> napisał(a):

> Reasumując to ma te błyszczące liście jak wspomniała Bpjea, ech,

Hejka. Ech, a ktoś Ci proponował, Bartku, żebyś zmienił nick'a. :-D
Pozdrawiam rodzajowo Ja...cki

24. Data: 2004-09-30 10:37:40

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:cjgmgt$4lg$1@atlantis.news.tpi.pl ..alda..

> Hejka. Ech, a ktoś Ci proponował, Bartku, żebyś zmienił nick'a. :-D

Znaczy...? ...:-) przepraszam, ale tak jakos ten nick nastawia "kobieco"
;-)))
pozdrawiam
alda "ta"

25. Data: 2004-09-30 17:19:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak długo żyję [za dni pare 31] ...

Dziękuje za życzenia i również wszystkiego najlepszego !!!

to kamelii nie hodowałam więc laik
> jestem:-)))

Tzn, że nie raz już Twoja kamelia przetrzymywała zimę na zewnątrz ... Tak
mam to rozumieć :-?

Mnie było by jej szkoda :-(

Serdecznie Miłka

26. Data: 2004-09-30 18:41:01

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuje za życzenia i również wszystkiego najlepszego !!!
>
> to kamelii nie hodowałam więc laik
>
> Tzn, że nie raz już Twoja kamelia przetrzymywała zimę na zewnątrz ... Tak
> mam to rozumieć :-?

Nie, należy rozumieć dosłownie: to moja pierwsza kamelia:-))))
Podobał mi się styl Twojego zdania wiec napisałam podobnie;-)
Nawet bym nie spytała o nią gdyby m.k. nie rozpoczeła wątku. Zrobiłabym
chochoła i z czystym sumieniem zapadła w sen zimowy;-)
A tak mam zgryzik lekki...
pozdrawiam i dziekuje za życzenia!
alda

27. Data: 2004-10-01 04:05:59

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Ech, a ktoś Ci proponował, Bartku, żebyś zmienił nick'a. :-D

Nie zmienie :)
Ten nick nie jest wcale przypadkowym zlozeniem liter.
Gdy dawniej rozmawialem na zachodnim ircu, nick ten kojazyl sie ludziom z
koncernem naftowym (BP) ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

28. Data: 2004-10-01 04:07:42

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> wrote in message

> [...] wykopywać
> ją? Rośnie pod murem na wystawie południowej w Lubuskiem, moze jednak
> przetrwa?

Wykop, nawet sie nie zastanawiaj. Posadz ja w duzej donicy i traktuj jak
tarasowa.

Pozdrawiam,
Bpjea

29. Data: 2004-10-01 18:09:01

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" napisał w wiadomości
> "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> wrote in message

> Wykop, nawet sie nie zastanawiaj. Posadz ja w duzej donicy i traktuj jak
> tarasowa.

Chlip....wykopałam, juz korzonki tam pusciła.
Teraz pytanie: czy zimowac w chłodzie [ok 10-15st] przy oknie w piwnicy czy
moze to jest normalna pokojowa roslina?
Zabrać do domu teraz czy mozna poczekac?
Google zapodały ze to kaprysne i ładne [... i ze niemodne;-)], nic poza tym.
Moja ma liście takie
http://india.ipj.gov.pl/pars_septima/ogrod/cam_ProfC
harlesSSargent.jpg lecz
kwiaty ma mieć rózowe i coś mi się zdaje ze chyba zawiązała pączki?
pozdrawiam
alda w kropce kameliowej

30. Data: 2004-10-02 07:04:36

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz pytanie: czy zimowac w chłodzie [ok 10-15st] przy oknie w piwnicy
czy
> moze to jest normalna pokojowa roslina?

W chlodzie.

> Zabrać do domu teraz czy mozna poczekac?

Moze poczekac, jesli nie bedzie przymrozkow.

> Moja ma liście takie
> http://india.ipj.gov.pl/pars_septima/ogrod/cam_ProfC
harlesSSargent.jpg
[...]

Wszystkie kamelie japonskie takie liscie maja (przynajmniej formy
zielone).

Pozdrawiam,
Bpjea

670 zdjęć
Nowe forum
Projektant(-ka) terenów zielonych [praca] [Wrocław]
Co to jest ?
Co zamiast trawy ?