kamelia

31. Data: 2004-10-02 10:56:49

Temat: Re: kamelia
Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w wiadomości
> "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> wrote in message

> Moze poczekac, jesli nie bedzie przymrozkow.

harlesSSargent.jpg
> [...]
>
> Wszystkie kamelie japonskie takie liscie maja (przynajmniej formy
> zielone).
Ta ma troche inne [przynajmniej wg zdjecia]
http://india.ipj.gov.pl/pars_septima/ogrod/cam_Cinde
relle.jpg

tu link do całej strony
http://india.ipj.gov.pl/pars_septima/ogrod/szkl.html

Dziekuje za informacje
pozdrawiam
alda

32. Data: 2004-10-02 17:19:29

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Ta ma troche inne [przynajmniej wg zdjecia]
> http://india.ipj.gov.pl/pars_septima/ogrod/cam_Cinde
relle.jpg

Moze sie trafic odmiana, ktorej nie znalem ale ksztalt i wielkosc lisci
zaleza tez od warunkow uprawy.
Przykladem niech bedzie drzewko pomaranczowe, ktore u mnie rosnie. W lecie
wypuszcza liscie szerokie, typowe, zas wczesna wiosna, gdy wciaz stoi w
pomieszczeniu, w ktorym ja zimuje, zaczyna rosnac pomimo chlodu i
stosunkowo mniejszej ilosci swiatla i jej liscie sa waskie niemal jak
liscie brzoskwini.

Pozdrawiam,
Bpjea

33. Data: 2004-10-09 22:13:17

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

..alda.. schrieb:

> Użytkownik "Miłka" napisał w wiadomości

> Wszystkiego najlepszego!!
> Jak długo żyję [za dni pare 31] to kamelii nie hodowałam więc laik
> jestem:-)))

> Reasumując to ma te błyszczące liście jak wspomniała Bpjea, ech, wykopywać
> ją? Rośnie pod murem na wystawie południowej w Lubuskiem, moze jednak
> przetrwa?
> pozdrawiam
> alda
Napewno przetrwa tylko przed zima nalezy okryc gruba folia,ale od spodu
musi dochodzic powietrze.Na wiosne stosuje nawozenie.Gratuluje dobrego
gustu.Zdzichu.

34. Data: 2004-10-10 08:25:04

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdzislaw kmito" <3...@t...de> napisał w wiadomości

| Napewno przetrwa tylko przed zima nalezy okryc gruba folia,ale od spodu
| musi dochodzic powietrze.Na wiosne stosuje nawozenie.Gratuluje dobrego
| gustu.Zdzichu.

Sąsiadowi padła pod murem, w bardzo ciepłym miejscu, mimo starannego okrycia
ze słomy. W Katowicach. Być może w Hamburgu jest inny klimat i porównania
nie są specjalnie właściwe?

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2004-10-10 08:38:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
okrycia
> ze słomy. W Katowicach. Być może w Hamburgu jest inny klimat i porównania

Pod murem ciepło latem. Moja przeżywa zimy
pod śniegiem i w sezonie przepięknie kwitnie.

Pozdrawia pozytywnie boletus

36. Data: 2004-10-12 09:52:40

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" napisał w wiadomości

> Pod murem ciepło latem. Moja przeżywa zimy
> pod śniegiem i w sezonie przepięknie kwitnie.
>
> Pozdrawia pozytywnie boletus

Przepadło, wykopałam ponad tydzien temu ;-)
pozdrawiam
alda kameliowa;-)

37. Data: 2004-10-12 09:54:16

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "zdzislaw kmito" napisal w wiadomosci
> ..alda.. schrieb:

> Napewno przetrwa tylko przed zima nalezy okryc gruba folia,ale od spodu
> musi dochodzic powietrze.Na wiosne stosuje nawozenie.Gratuluje dobrego
> gustu.Zdzichu.
A dziekuje, kupilam w ciemno bo mial ladne liscie i kwiatki na zdjeciu;-))))
pozdrawiam
alda

670 zdjęć
Nowe forum
Projektant(-ka) terenów zielonych [praca] [Wrocław]
Co to jest ?
Co zamiast trawy ?