kamien w muszli

1. Data: 2005-01-23 20:03:21

Temat: kamien w muszli
Od: seba <s...@w...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Osadza mi sie kamień na dnie muszli klozetowej. Wygląda to paskudnie.
Wlałem na noc octu, ale odpadło tylko trochę kamienia i wygląda jeszcze
paskudniej. Zastanawiałem się nad jakimiś odkamieniaczami do czajników,
ale czy przypadkiem nie odkamieni mi także ceramiki w muszli.
Macie jakieś pomysły?

2. Data: 2005-01-23 22:19:20

Temat: Re: kamien w muszli
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-23 21:03 +0200, Użytkownik seba napisał :

> [...]
> paskudniej. Zastanawiałem się nad jakimiś odkamieniaczami do czajników,
> ale czy przypadkiem nie odkamieni mi także ceramiki w muszli.

A moze sprobuj zagotowac 2 torebki kwasku cytrynowego (jakbys
odkamienial czajnik) i ten wrzatek wlej do kibla?

Edytka [edymon]

www.edytka.host.sk

3. Data: 2005-01-25 16:14:11

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> paskudniej. Zastanawiałem się nad jakimiś odkamieniaczami do czajników,
> ale czy przypadkiem nie odkamieni mi także ceramiki w muszli.

Odkamieniacze nie dzialaja na ceramike. Lej smialo.
Ja osobiscie polecam Pikasat firmy Voigt.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

4. Data: 2005-01-25 17:51:14

Od: "Andrzej Ch." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

seba napisał:
> [...]
> paskudniej. Zastanawiałem się nad jakimiś odkamieniaczami do czajników,
> ale czy przypadkiem nie odkamieni mi także ceramiki w muszli.
Mamy.
Opiszę moją walkę z kamienie na dnie muszli a wię tak czyściłem,szorowałem,
czym się dało i niewiele to skutkowało,Domestos lałem codzienie,poza
zapachem(czytaj smrodem)niewielkie efekty. Kamień miał się dobrze...aż
pewnego dnia obudziłem się za późno i musiałem strasznie się zwijać by
zdążyć do pracy a pech chiciał że wyjeżdżałem na 2 dni.Po powrocie wchodząc
do WC i podnosząc deskę zapach niemal mnie zwalił z nóg( przed wyjazdem
musiałem się wysiusiać a z pośpiechu nie spuściłem wody) Gdy spuściłem wode
strasznie się zdziwiłem po kamieniu zostały tylko resztki i to jest ten
cudowny sposób...i ma jedną poważną wadę, jaką to chyba się domyślacie;-)
Macie ochotę to wypróbujcie.
Pozdrawiam.

Jakie żelazko polecacie?
odkurzacze centralne