kanałowe lecznie zęba

1. Data: 2007-10-27 14:33:35

Temat: kanałowe lecznie zęba
Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow.
Jakies 2 tygonie temu mialem kanalowo leczonego zeba (gorna piatka).
Dentyskta zrobila dwa kanaly, a po tygodniu wstawila plombe. Od tego czasu
czulem bardzo delikatne rwanie, cos jakby mrowienie. Pani stomatolog
powiedziala, ze to normalne objawy po "kanałówce" i takie dziwne uczucie
moze sie utrzymywac przez 3-4 tygonie dopoki wszystko sie nie zagoi do
konca.
Dzisiaj jednak pojawil sie niewielki bol, ale tylko przy nacisku na pewne
miejsce, znajdujace sie mniej wiecej tam, gdzie koncza sie korzenie tego
zeba (tam gdzie policzek laczy sie z dziaslem). Obrzęku żadnego nie ma, a
bol tez nie jest bardzo silny, ale odczuwalny.
No i teraz pytanie, czy to zab jest zle zrobiony, czy moze to calkiem
normalne po takim leczeniu? Kolejna wizyte mam dopiero w przyszlym tygodniu,
ale jesli to cos powaznego to pojde w poniedzialek, zeby to zobaczyl
specjalista.

Dziekuje za jakiekolwiek wskazowki.

Qkam

2. Data: 2007-10-31 20:40:54

Temat: Re: kanałowe lecznie zęba
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>WEDLUG MNIE -ZLE ZROBIONY ZAB.
u mnie bylo podobnie i okazalo sie , ze jeszcze byl 1 kanal do leczenia ,
tylko , ze w szostce.
dopiero jak uparlam sie ,ze czuje zeba i jest cos nie tak , za ktoryms tam
razem dopiero zrobiono prawidlowo.
no i oczywiscie juz u innego dentysty, ale solidnego.
pozdr.

Antybiotyk a alkohol (trochę inaczej;)))
usuwanie mlecznego zeba
bol jak by po oparzeniu
wzrok czy brak przyzwyczajenia (monitor)
Bioparox a szczepienie p. grypie