kanapki z masłem orzechowym i bananami

1. Data: 2003-01-04 12:13:31

Temat: kanapki z masłem orzechowym i bananami
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

moje dzisiejsze odkrycie: kanapki z masłem orzechowym i bananami. znaczy
przepis wygrzebałam juz jakis czas temu, ale zawsze nie bylo albo masla
orzechowego albo bananow ;)

"zazwyczaj kanapki z masłem orzechowym je się z dżemem. banany to bardzo
ciekawa alternatywa - w dodatku bardzo dobre rozwiązanie dla osób nie
jedzących cukru. dla słodkolubnych dodatkowe rodzynki :)"

Informacje ogólne:
Rodzaj diety: wegańska
Kategoria: kanapki
Skala trudności: *

Składniki:
pieczywo (preferuję razowe)
masło orzechowe
banany dobrze dojrzałe, żółciutkie
ew.rodzynki

Przepis:
"rozpaćkać" banana widelcem. pieczywo posmarować masłem orzechowym,
nastepnie bananami, można posypać niewielką ilością rodzynek.
jesli robimy kanapki do szkoły, pracy lub na wycieczkę należy kanapkę
przykryć jeszcze jedna kromką pieczywa posmarowaną masłem orzechowym.

Źródło: serwis PCRM (http://www.pcrm.org/health/Recipes/recipe021209.htm
l)
- Komitetu Lekarzy na rzecz Medycyny Odpowiedzialnej, przepis z "Healthy
Eating for Life for Children" Amy Lanou

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-01-04 12:22:45

Temat: Re: kanapki z masłem orzechowym i bananami
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> Składniki:
> pieczywo (preferuję razowe)
> masło orzechowe
> banany dobrze dojrzałe, żółciutkie
> ew.rodzynki

to mi kiedys bardzo smakowaly grzanki, jak odkrylam urzadzenie sandwichem
zwane, a robilam je, o ile pamietam tak:
chleb tostowy graham + maslo orzechowe + plasterki bananow, zapiec, zjesc :)
Faktycznie czasami wspomagalam toto dzemem. Ale zapychacz straszny, hehehe.
Potem sie przerzucilam na grzanki z serem zoltym, plastrami bananow,
posypane leciutko ostra papryka, czasem z niewielkim dodatkiem szynki.
A moje ulubione to: tunczyk w sosie wlasnym, ser zolty, ostra papryka, po
upieczeniu posmarowane majonezem i keczupem, mmmmmmmmmm

wkn startujaca do tesciow na obiad :) (pies tez jedzie na obiad)

1. Data: 2003-01-04 14:47:12

Temat: Re: kanapki z mas?em orzechowym i bananami
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 04 Jan 2003 13:13:31 +0100, PatryCCCja
<k...@s...TO_WYTNIJ.pl> wrote:

>moje dzisiejsze odkrycie: kanapki z mas?em orzechowym i bananami. znaczy
>przepis wygrzeba?am juz jakis czas temu, ale zawsze nie bylo albo masla
>orzechowego albo bananow ;)
>
>"zazwyczaj kanapki z mas?em orzechowym je si? z d?emem. banany to bardzo
>ciekawa alternatywa - w dodatku bardzo dobre rozwi?zanie dla osób nie
>jedz?cych cukru. dla s?odkolubnych dodatkowe rodzynki :)"
>

>pat
>--
>vege.pl http://www.vege.pl
>PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
>SPINACZ http://www.spinacz.pl/

u nas emeryci i drobne dzieci to lubia. emeryci kupuja -
rozsadnie - przejzale nieco banany, wiec i przecenione, ja tez
wole takie, boz awsze jest szansa, ze maja wiecej smaku niz te
idealy blado zolte bez jednej brazowej kropki ;)))

polecam takie kanapki. jako grzanki tez sa dobre...szczegolnie
jak soie pokroi banany w plasterki i posypie brazowym cukrem i
wsunie pod grill, zeby sie cukier stopil.

Trys
K.T. - starannie opakowana

Jak zrobic lasagne?
Czy mozna zabezpieczyc kuchenke ceramiczna listwa maskujaca od blatu?
Ogromna góra Kukurydzy z puszki.
Super pasta do krakersów (i nie tylko)
jak zrobić sałatkę ryżową?