Książka kucharska

1. Data: 2003-01-04 13:22:46

Temat: Książka kucharska
Od: "-=<Bajbus>=-" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pytam!

Czy moglibyście polecić książkę kucharska
dla początkującego. Głównie chodzi mi o dokładne
wyszczególnienie czasów pieczenia i temperatury piekarnika,
porad kiedy używać górną, dolną lub obie grzałki, a kiedy
termoobieg.

Pozdrawiam! Bajbus
b...@w...pl| http://www.bajbus-s.prv.pl
UIN 5140932; Gadu-Gadu 1400168

1. Data: 2003-01-04 15:51:58

Temat: Re: Książka kucharska
Od: "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=<Bajbus>=-" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyszczególnienie czasów pieczenia i temperatury piekarnika,
> porad kiedy używać górną, dolną lub obie grzałki, a kiedy

Polecam "Kuchnie Polska" i to najlepiej w dwoch edycjach sprzed 1999 roku i
z roku 2000. Na tej ksiazce uczyly sie gotowac miliony polskich gospodyn i
gospodarzy. Pisze o edycjach poniewaz mimo wspolnego tytulu, wydawcy i
podobnych okladek te ksiazki to dwie rozne pozycje. Edycje sprzed 1999 roku
pod redakcja Berga to ksiazka, ktora miala kilkanascie wydan, wielokrotnie
wzbogaconych. W 2000 PWE napisalo ksiazke zupelnie od nowa ale uzyzwajac
starych sprawdzonych w poprzednich wydaniach metod. Goraco polecam obie
edycje. Ksiazki te maja poreczny format i wiele wskazuwek nie tylko dla
poczatkujacych. Mam do niej sentyment, gdyz moj ojciec, kiedy moja mam
zostala zabrana do szpitala, nigdy wczesniej nie gotujac przy pomocy tej
lektury urzadzal dla mnie i mojaj siostry prawdziwe uczty. A potem ja wiele
sie z niej nauczylem i korzystam z niej do dzis
Czarek

1. Data: 2003-01-04 17:12:36

Od: "Vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyszczególnienie czasów pieczenia i temperatury piekarnika,
> porad kiedy używać górną, dolną lub obie grzałki, a kiedy

Nie wiem czy znajdziesz w tej ksiazce tabele (nie pa,ietam), ale jedna z
najrozsadniejszych i najbardziej kompetentnych ksiazek dla początkujących
(nie będących li tylko zbiorem przepisów) jest "Gotowanie" z serii "dla
opornych" (taka żółta, charakterystyczna seria).

V.

1. Data: 2003-01-06 17:57:35

Od: "-=<Bajbus>=-" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje Wam wszystkim za odpowiedzi

Pozdrawiam! Bajbus
b...@w...pl| http://www.bajbus-s.prv.pl
UIN 5140932; Gadu-Gadu 1400168

kanapki z masłem orzechowym i bananami
Jak zrobic lasagne?
Czy mozna zabezpieczyc kuchenke ceramiczna listwa maskujaca od blatu?
Ogromna góra Kukurydzy z puszki.
Super pasta do krakersów (i nie tylko)