kandydoza

1. Data: 2006-01-22 14:04:40

Temat: kandydoza
Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy gdybym miała zakażenie drożdzakami w jamie ustnej to wyszłoby to w
wymazie gardła ?

Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ bakterie , ktore wyszły przy wymazie
sa zupełnie inne i nie iwem czy wymaz jest w stnaie wykryć kandydozę.

bardzo dziękuję
Pozdrawiam
BA.

2. Data: 2006-01-22 16:22:48

Temat: Re: kandydoza
Od: Marcin <p...@g...com.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-01-2006 o 15:04:40 A. <A...@i...pl> napisał:

> Witam!
> Czy gdybym mia?a zaka?enie dro?dzakami w jamie ustnej to wysz?oby to w
> wymazie gard?a ?
>
> Jest to dla mnie bardzo wa?ne, poniewa? bakterie , ktore wysz?y przy
> wymazie
> sa zupe?nie inne i nie iwem czy wymaz jest w stnaie wykryae kandydoz?.
>
> bardzo dzi?kuj?
> Pozdrawiam
> BA.

Jezeli to jest lokalne zakazenie candida, np w okolicy zeba, a wymaz byl
prawidlowo zrobiony z gardla, tzn bez "zahaczenia" wymazowka jamy ustnej,
to jest mozliwe, ze w posiewie grzyb nie wyrosnie.

Marcin

3. Data: 2006-01-23 21:32:26

Od: "Monika " <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. <A...@i...pl> napisał(a):

> [...]
wymazie
> sa zupełnie inne i nie iwem czy wymaz jest w stnaie wykryć kandydozę.

trzaski w kolanach
lekarstwo na płacz po raz drugi:)
lekarstwo na płacz
Niemowlak 3 miesięczny i leczenie zapalenia ucha środkowego
Czy dwa razy dziennie jeść to zdrowe ???