kandydoza i temperatura

1. Data: 2007-05-11 10:03:42

Temat: kandydoza i temperatura
Od: "krzysiek82" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Po kilku seriach antybiotyków miałem kandydoze. Lekarz przepisał mi
nystatyne w tabletach 3x dziennie jedną połykam druga do ssania. Mija
miesiąc troche mi się poprawiło ale od kilku dni znowu mam temp 36.8 - 37
i bóle mięsni. Proszę o porady, czy nystatyne trzeba brać kilka miesięcy aby
były efekty? Jakie macie doswiadczenie w tym temacie. Z góry dziękujemy za
odpowiedz.

2. Data: 2007-05-11 10:39:51

Temat: Re: kandydoza i temperatura
Od: "Ewa P" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciezko wyrokować co to moze być.. napewno w trakcie walki z grzybicą moze
wystąpić zjawisko zatrucia ogranizmu przez toksyny uwalnane przy
obumieraniu grzyba... byc moze osłabiony leczeniem farmakologicznym
organizm, o czym zreszta świadczy sam fakt przerostu grzyba, nie moze
poradzić sobie z usuwaneim nadmiaru toksyn... wiem, ze taki efekt występuje
przy leczeniu środkami naturalnymi, homeopatią.. ale jak to jest w przypadku
nystatyny.?? pewnie podobnie.. zwałszcza zę farmacuetyk sam w sobie też nie
jest najbezpieczneijszy dla zdrowia..

3. Data: 2007-05-11 14:22:58

Od: "krzysiek82" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuje za odpowiedz, jakie kroki powinienem więc teraz poczynić aby
poprawić sytuacje? Dzięki za odpowedzi.

--
Krzysiek

4. Data: 2007-05-11 18:40:19

Od: "janko" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek82" <> Witam
> [...]
aby
> były efekty? Jakie macie doswiadczenie w tym temacie. Z góry dziękujemy za

Czy miałeś przed leczeniem nystatyną wykonane badanie mikologiczne
i została określona wrażliwość na leki (antymykogram)?
U mnie wrażliwość na nystatyne była oporna, czyli nieskuteczna.

j.

5. Data: 2007-05-12 12:45:55

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Proszę o porady, czy nystatyne trzeba brać kilka miesięcy aby
> były efekty? Jakie macie doswiadczenie w tym temacie. Z góry dziękujemy za
> odpowiedz.

Candida uodparnia sie na wszystkie antybmyko...leki. Im duzejje stosujesz
tym mniejsza skutecznosc.

Poczytaj www.bioslone.pl
To jest trudne, ale mozliwe zeby sie wyleczyc.

Pozdrawiam
Goska

6. Data: 2007-05-12 13:02:51

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 May 2007 14:45:55 +0200, Gocha wrote:

> Poczytaj www.bioslone.pl
> To jest trudne, ale mozliwe zeby sie wyleczyc.

Kolejna sekta? :(

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

7. Data: 2007-05-12 13:20:28

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Kolejna sekta? :(

Nie, to sa ludzie, ktorzy walcza z kandydoza.
Poczytaj uwaznie.

Pozdrawiam
Goska

8. Data: 2007-05-13 00:12:29

Od: krzysiek82 <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Miałem robione badanie i wyszło że na nystatyne nie jest odporne i
dlatego dr mi ją przepisała.

--
Krzysiek82
GG:1299459

9. Data: 2007-05-14 19:57:57

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 May 2007 16:22:58 +0200, "krzysiek82" <k...@o...pl>
wrote:

>dziękuje za odpowiedz, jakie kroki powinienem więc teraz poczynić aby
>poprawić sytuacje? Dzięki za odpowedzi.

http://www.candida.yoyo.pl/

Pozdrawiam

Mariusz

uszkodzenie wiezadel kolanowych - pytanie
ekg wysiłkowe czy potrzebne ekg spoczynkowe
Ilu pacjentów powinno przypadac na lekarza
zrobił mi się jakby wrzód na nosie :(((
bóle w kolanie