Prywatne ubezpieczenie zdrowotne (reklama)

1. Data: 2007-05-11 10:25:05

Temat: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne (reklama)
Od: Paweł Kordys <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Osobom zainteresowanym chciałbym zaproponować, możliwość wykupienia
prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego, dzięki niemu można korzystać z
usług takich renomowanych przychodni i klinik jak LIM, Centrum DAMIANA
czy LUX_MED absolutnie bezgotówkowo. Możliwość wyboru sposród 4 różnych
wariantów w zależności od potrzeb. Warto zaznaczyć, że, również leczenie
stomatologiczne jest możliwe.

Po szczegóły zapraszam:
Paweł Kordys
tel. kom. 783-306-106

2. Data: 2007-05-11 10:53:52

Temat: Re: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne (reklama)
Od: "Szer" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Kordys" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> usług takich renomowanych przychodni i klinik jak LIM, Centrum DAMIANA
> czy LUX_MED absolutnie bezgotówkowo. (.........)

"bezgotówkowo" , czyli płatność kartą.
Też mi rewelacja...
k.

3. Data: 2007-05-11 11:21:56

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "bezgotówkowo" , czyli płatność kartą.
> Też mi rewelacja...
Niezależnie czy rewelacja, czy nie, ogłoszenia są tu niemile widziane.
Podobnie jak na większości innych grup usenetowych. Niech więc Paweł [który
zapewne świetnie o tym wie] posypie głowę popiołem, założy włosiennicę, w
pierś (własną) się uderzy, odejdzie w pokoju i ciszy.

--
Krzysiek, EBP
Reality is for those who cannot cope with Middle-earth.

4. Data: 2007-05-12 16:45:35

Od: Paweł Kordys <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) napisał(a):
> [...]
> zapewne świetnie o tym wie] posypie głowę popiołem, założy włosiennicę, w
> pierś (własną) się uderzy, odejdzie w pokoju i ciszy.

Nie widzę powodu, napisałem raz z tagiem (reklama) w temacie. Nie
zasypuję grupy puszczając news'a co parę dni.

pozdrawiam,

5. Data: 2007-05-12 16:48:21

Od: Paweł Kordys <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szer napisał(a):
> U?ytkownik "Pawe? Kordys" <n...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
>
> "bezgot?wkowo" , czyli p?atno?? kart?.
> Te? mi rewelacja...

Zupełnie nie rozumiem, po co odpisujesz, jeśli nie wnosisz nic
konkretnego, ot tak żeby się przyczepić. Dużo bardziej szkodliwe są
takie posty jak Twój, niż moja jednorazowa reklama, czego nie omieszkano
mi wypomnieć. Nawet chyba nie muszę pisać, że bezgotówkowo nie oznacza
wcale płatności kartą...

pozdrawiam,

6. Data: 2007-05-13 13:02:02

Od: "Dżejm" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy LUX_MED absolutnie bezgotówkowo. Możliwość wyboru sposród 4 różnych
> wariantów w zależności od potrzeb. Warto zaznaczyć, że, również leczenie

Istotą wszelkiego rodzaju ubezpieczeń jest to, że ludzie płacą regularnie, a
korzystają niewiele. Ale mają wrażenie bezpieczeństwa. Niestety często jest
ono złudne.

Np. taka klinika LuxMed jest tego bardzo dobrym przykładem. Na proste
badanie kazano mi czekać ponad dwa tygodnie i miała je wykonać dr pediatrii.

Po kilku dniach zadzwoniłem (w południe) do innej prywatnej kliniki i mogłem
przyjść tego samego dnia. Oczywiście badanie wykonał specjalista. Oczywiście
było płatne, _gotówkowo_.

Tak więc obecnie moje zdanie na temat takich ubezpieczeń i obiecanek
"nieograniczonego, bezpłatnego dostępu do specjalistów" jest negatywne.
Radzę się zastanowić.

7. Data: 2007-05-13 13:51:21

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 May 2007 18:48:21 +0200, Paweł Kordys wrote:

> Zupełnie nie rozumiem, po co odpisujesz, jeśli nie wnosisz nic
> konkretnego, ot tak żeby się przyczepić.

Już Ci piszę. Jeśli ktoś Ci nasra na wycieraczkę, to grzecznie
sprzątniesz, czy opierniczysz delikwenta?
Ja jestem za opierniczeniem, bo ludzi należy wychowywać. Spam jest zły i
postronni powinni o tym wiedzieć. Jeśli Ty jesteś przeciw, to powiedz mi
gdzie mieszkasz. Postaram się podrzucić Ci na wycieraczkę stosowną
substancję, skoro to tak lubisz, i pewnie nie będę jedyny.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

8. Data: 2007-05-14 06:28:08

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widzę powodu, napisałem raz z tagiem (reklama) w temacie. Nie
> zasypuję grupy puszczając news'a co parę dni.
Jakbyś zasypywał, to już by o tym wiedział Adaś Buse. Teraz już Ci z
pewnością wiesz, więc już więcej tak nie rób. Przemyśl jeszcze jedno: kto
ubezpieczy samochód u agenta który nakleił ogłoszenie na oknie jego auta?

--
Krzysiek, EBP
Niektórzy mańkuci, co zostało stwierdzone naocznie, śpią w ubraniach jak

9. Data: 2007-05-14 21:11:24

Od: Paweł Kordys <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> [...]
> gdzie mieszkasz. Postaram się podrzucić Ci na wycieraczkę stosowną
> substancję, skoro to tak lubisz, i pewnie nie będę jedyny.

Kolego zdecyduj się, ponieważ widzę pewną niekonsekwencję w Twoim
postępowaniu, najpierw odpisujesz ironizując, że stwierdzenie
bezgotówkowo oznacza płatność kartą, teraz znowu, jak rozumiem Twoje
subtelne aluzje, masz pretensję o moje ogłoszenie.

pozdrawiam,
Paweł

10. Data: 2007-05-14 21:19:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 May 2007 23:11:24 +0200, Paweł Kordys wrote:

> [...]
> bezgotówkowo oznacza płatność kartą, teraz znowu, jak rozumiem Twoje
> subtelne aluzje, masz pretensję o moje ogłoszenie.

W tym wątku pisałem jak dotąd tylko raz i nic tam nie było o kartach.
Aluzje nie były subtelne, tylko dosadne, bo takie miały być. Tak, mam
pretensje o spam. I jakoś nie czuję się Twoim kolegą.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

kandydoza i temperatura
uszkodzenie wiezadel kolanowych - pytanie
ekg wysiłkowe czy potrzebne ekg spoczynkowe
Ilu pacjentów powinno przypadac na lekarza
zrobił mi się jakby wrzód na nosie :(((