powazny problem z karkiem

1. Data: 2007-05-11 13:02:51

Temat: powazny problem z karkiem
Od: "grzes g." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

od 6dni mam bole karku,
bylem u lekarza, ktory sprawdzil mi kregoslup - wszysko ok.( brak bolu przy
dotyku)
sprawdzil stawy ramion - ok (jak wyzej)
podusil wszystkie miesnie tzn. plecy, barki, klatka piersiowa, szyja - nic
(jak wyzej)
przy ruchu glowy lewo/prawo, gora/dol - po rucchu ok 30% w kazda strone juz
czulem bol i dalej ruszyc sie nie dalo
stwierdzil, ze to jakis miesien gleboko i zapisal ibuprofen 400mg i
paracetamol 100mg - to razem brac 3x dziennie
ale to za bardzo nie pomaga
poza tym nie mam bolow glowy, nosa, uszu, gardla, oczu - wiec z nerwami jest
ok.
dodatkowo uzywam masci - naproxen i zamiennie ketoprom - pomaga troche

czy ma ktos pomysl, jak to wyleczyc i co to moze byc? czy to rzeczywiscie
moze byc miesien? ( dodam ze bol nie jest spowodowany zlym spaniem ani
gwaltownym ruchem glowy, po prostu w pewnym momencie zaczelo bolec)
dodam jeszcze, ze rano caly kark jest sztywny, a bol nie do wytrzymania, po
poludniu juz jest w miare ok. (mimo ze bol jest jeszcze odczuwalny) i rano
znowu to samo

prosze o rade jak sie leczyc i kiedy moze to przejsc

ps. pracuje fizycznie wiec z kondycja jest raczej ok.
ps2. odpowiedzi moga byc rowniez specjalistycznym jezykiem - skonczylem
studia biologiczne

z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2007-05-11 13:13:34

Temat: Re: powazny problem z karkiem
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzes g." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> prosze o rade jak sie leczyc i kiedy moze to przejsc

Nigdy nie przejdzie i z latami bedzie (bo musi) sie nasilać...

> ps. pracuje fizycznie wiec z kondycja jest raczej ok.
> ps2. odpowiedzi moga byc rowniez specjalistycznym jezykiem - skonczylem
> studia biologiczne

Jak jesteś po studiach biologicznych to zrozumiesz ideę zawartą na stronie
www.optymalni.org.pl
Tylko zmiana diety może Ci pomóc...
Większość "doradców" na tej grupie tego nie rozumie...no cóż...
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-05-11 13:25:18

Od: m...@h...com (ddx) szukaj wiadomości tego autora

to moze byc przemieszczenie stawow "Z" ( Z joints) w odcinku szyjnym.
przydala bys sie dobra inspekcja kregoslupa, szczegolnie sprawdz po lewej
i prawej stronie kregoslupa. Na pewno masz obrone miesniowa to normalne,
mala manipulacja mogla by byc twoim zbawieniem ale w Polsce chiropraktorow
o ile wiem jest niewielu.

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

4. Data: 2007-05-11 13:29:52

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzes g."

Witaj
Jak jesteś po studiach to zrozumiesz szybko, ze Jurek M który zamieścił
linka do strony optymalnej po prostu próbuje wciągnąć cie do optymalnej
sekty.
Twoje dolegliwości to prawdopodobnie zapalenie korzonków nerwowych.
Ale takie dolegliwości musi zdiagnozować lekarz i tylko i wyłącznie lekarz.
Nie jakiś tam szarlatan optymalny i jego strona.
Z tego co napisałeś przepisano tobie leki przeciwbólowe i bardzo dobrze bo
takimi lekami leczy sie tego rodzaju dolegliwości.
Zadbaj tez o witaminy z grupy B to ważne w tego typu chorobach.
Jeżeli lekarz pierwszego kontaktu Tobie nie pomoże rozważ wizytę u
neurologa.

Pozdrawiam i zdrowia życzę
Cancer

5. Data: 2007-05-11 14:57:10

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 May 2007 15:13:34 +0200, Jurek wrote:

> Jak jesteś po studiach biologicznych to zrozumiesz ideę zawartą na stronie
> Tylko zmiana diety może Ci pomóc...
> Większość "doradców" na tej grupie tego nie rozumie...no cóż...

Bo większość tu pisujących po prostu myśli, a nie wkuwa aksjomaty na
pamięć.

Jurek jest naganiaczem paranaukowej sekty tzw "optymalnych", według
których całe zło na świecie jest spowodowane tym, że ludzie jedza za
dużo węglowodanów i białek, a za mało tłuszczów. Twierdzą oni, że dieta
wysokotłuszczowa leczy wszystkie możliwe choroby, w tym nowotwory,
infekcje (łącznie z AIDS), choroby autoimmunologiczne. Grupa ta jest
zainteresowana zbytem na swoje produkty - porady paramedyczne i
paradietetyczne, książki, oraz zainteresowaniem usługami hotelarskimi,
jakie oferują, więc Jurek prowadzi agitację, udając niewinnego
uciśnionego.

Nie dajcie się zwariować.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

6. Data: 2007-05-11 15:21:59

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

11.05.2007: Jurek wrote:

> [...]
> www.optymalni.org.pl
> Tylko zmiana diety może Ci pomóc...
> Większość "doradców" na tej grupie tego nie rozumie...no cóż...

Odradzam. Szanowny Jurek Mierzyński naprowadza na dietę, której albo sam
nie używa, albo jej nie rozumie, bo nie wygląda mi na okaz zdrowia, ma
problemy, które jak sam twierdzi, owa dieta likwiduje. Więc prawdopodobnie
nie umie jej stosować, albo jej nie stosuje, tylko nagania kasę dla ośrodków
z pseudolekarzami, które zwą się ,,Arkadie''. Jeszcze raz odradzam.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

7. Data: 2007-05-11 15:56:18

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dajcie się zwariować.

Bóle szyi leczyć dietą (i to jeszcze na dodatek optymalną)....
Boże ratuj......

100 % poparcia dla słów...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

8. Data: 2007-05-11 19:01:31

Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek uważa, że większość chorób (jak nie każdą) da się wyleczyć dietą. W
tym także różne choroby oczu. Osoba, która odżywia się optymalnie ma również
właściwą wagę. Piszę o tym dlatego, że na zdjęciu Juras ma okulary (jakim
prawem, przecież on odżywia się optymalnie!), a inne osoby z sekty
optymalnych (tak, tak, bo optymalni to sekta) mają nadwagę i szczerze mówiąc
nie wyglądają na okazy zdrowia, którymi przecież powinni byc. Może nie są
zbyt optymalni?

9. Data: 2007-05-11 19:04:25

Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"
> Tylko zmiana diety może Ci pomóc...
> Większość "doradców" na tej grupie tego nie rozumie...no cóż...

Bo Jurek jest uwaga, uwaga... DORADCĄ DYPLOMOWANYM. Sprawdź tu -
http://www.optymalni.poznan.pl/My_eGallery-do-showpi
c-pid-150-orderby-hitsD-
i.html . Choć nie wiadomo kto mu to przyznal i za co, to jednak tytuł brzmi
bardzo dostojnie.

10. Data: 2007-05-11 19:34:27

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
c-pid-150-orderby-hitsD-
> i.html . Choć nie wiadomo kto mu to przyznal i za co, to jednak tytuł

Nie to żebym się czepiał ale Jurek na tym zdjęciu wygląda na jakiegoś
wysuszonego, i wg mnie to do okazów zdrowia to zdecydowanie nie należy....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne (reklama)
kandydoza i temperatura
uszkodzenie wiezadel kolanowych - pytanie
ekg wysiłkowe czy potrzebne ekg spoczynkowe
Ilu pacjentów powinno przypadac na lekarza