powazny problem z karkiem

11. Data: 2007-05-11 19:44:01

Temat: Re: powazny problem z karkiem
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.optymalni.poznan.pl/My_eGallery-do-showpi
c-pid-150-orderby-hitsD-
> brzmi
>
> Nie to żebym się czepiał ale Jurek na tym zdjęciu wygląda na jakiegoś
> wysuszonego, i wg mnie to do okazów zdrowia to zdecydowanie nie należy....

No to wreszcie mogliśmy (no może nie w pewnej okazałości) obejrzeć sławetne
czoło które na wskutek
stosowania diety optymalej, od czasu do czasu się łuszczy, i powoduje
natychmiastową reakcję Jurka :)

Zdecydowanie proszę o kolejne fotki ......
Zdjęcia owe nie sa przecież byle jakimi fotkami, i stanowią niezwykle ważny
materiał badawczo-naukowy, który może być użyty jako dowód w sporach na tej
grupie :) ....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

12. Data: 2007-05-11 20:08:33

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzes g. pięknie wystukał(a):
> czy ma ktos pomysl, jak to wyleczyc i co to moze byc? czy to rzeczywiscie
> moze byc miesien? ( dodam ze bol nie jest spowodowany zlym spaniem ani
> gwaltownym ruchem glowy, po prostu w pewnym momencie zaczelo bolec)
> dodam jeszcze, ze rano caly kark jest sztywny, a bol nie do wytrzymania, po
> poludniu juz jest w miare ok. (mimo ze bol jest jeszcze odczuwalny) i rano
> znowu to samo
>
> prosze o rade jak sie leczyc i kiedy moze to przejsc

Mnie żadne proszki przeciwbólowe nie pomagały oprócz Profenidu
(łagodzil). Bralam go z Ranigastem. Ból utrzymywał się ponad miesiąc,
ale przy braniu Profenidu z dnia na dzień było coraz lepiej. Dużo
pieniędzy poszło na te wszystkie nieskuteczne proszki, ktore musiały
lądować w koszu na śmieci. Śmieszne jest, że "lekarze tak mi pomagali"
(raczej w wydawaniu pieniędzy na proszki), że dopiero na 15 maja jestem
zapisana na fizykoterapię. Teraz to ja już tam chyba nie pójdę, bo juz
nie ma sensu.

--
animka

13. Data: 2007-05-11 20:12:48

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adan pięknie wystukał(a):
> [...]
c-pid-150-orderby-hitsD-
> i.html . Choć nie wiadomo kto mu to przyznal i za co, to jednak tytuł brzmi

Nie działa już chyba ta strona:

The requested URL /My_eGallery-do-showpic-pid-150-orderby-hitsD was not
found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use
an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.33 Server at www.optymalni.poznan.pl Port 80

--
animka

14. Data: 2007-05-11 20:30:22

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu pięknie wystukał(a):

> [...]
>>

> Nie to żebym się czepiał ale Jurek na tym zdjęciu wygląda na jakiegoś
> wysuszonego, i wg mnie to do okazów zdrowia to zdecydowanie nie należy....

Znalazlam wreszcie to zdjęcie przez google.
Doznałam lekkiego szoku po obejrzeniu tego pana na zdjęciu.
Tak na ogól w/g mnie to jacyś pijacy z czewronymi twarzami i odmrożonymi
uszami.

--
animka

15. Data: 2007-05-11 20:42:37

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2007-05-11 20:50:00

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazlam wreszcie to zdjęcie przez google.
> Doznałam lekkiego szoku po obejrzeniu tego pana na zdjęciu.
> Tak na ogól w/g mnie to jacyś pijacy z czewronymi twarzami i odmrożonymi
> uszami.

Che, che no na autorytet z dziedziny medycyny to on mi nie wygląda :)
Komentarz ów może nam pomóc odpowiedziec na pytanie dlaczego przyswajanie
wiedzy z Biohemii Harpera owemu jegomościowi szło tak bardzo opornie, iż do
dnia dzisiejszego jegomość ów ignoruje 1/3 książki która prawi o
przyswajaniu lipidów...

Nie należy chyba on do kategorii (jak to się teraz mówi) tzw.
wykształciuchów....:)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

17. Data: 2007-05-13 14:52:15

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak jesteś po studiach biologicznych to zrozumiesz ideę zawartą na stronie
> www.optymalni.org.pl

przeciez nie jestes lekarzem, wiec w koncu zamilcz i przestan doradzac, bo
jeszcze komus szkody narobisz. Moze zacznij robotki na szydelku, wiecej
pozytku bedzie

BTW - wiekszosc piszacych tu lekarzy (o ile nie wszyscy) skutecznie
podwazaja wasz belkot. I co, i nic?

h.

18. Data: 2007-05-13 14:54:41

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
Adan pięknie wystukał(a):
> Bo Jurek jest uwaga, uwaga... DORADCĄ DYPLOMOWANYM.

Avon (kosmetyki dla nastolatek) chyba tez ma takie tytuly? rotfl.

h.

19. Data: 2007-05-13 14:59:11

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w
> http://www.optymalni.poznan.pl/My_eGallery-do-showpi
c-pid-150-orderby-hitsD-

ekhm, no DiCaprio to on nie jest, a ona też nie Britney - jakas taka
otłuszczona, na twarzy szara.. Sorki, ale skoro to taka dieta-cud, to i
gibkie osoby powinny ja reklamować: jedna się słania, a gdyby nie lada baru,
to Jureczek też by poległ.

h.

20. Data: 2007-05-13 20:49:44

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otłuszczona, na twarzy szara.. Sorki, ale skoro to taka dieta-cud, to i
> gibkie osoby powinny ja reklamować: jedna się słania, a gdyby nie lada

Według mnie to Jurek zdecydowanie powinien zmienić dietę :)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne (reklama)
kandydoza i temperatura
uszkodzenie wiezadel kolanowych - pytanie
ekg wysiłkowe czy potrzebne ekg spoczynkowe
Ilu pacjentów powinno przypadac na lekarza