kapustka do knedli

1. Data: 2002-11-23 14:02:54

Temat: kapustka do knedli
Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno ten kto jadl knedliki w czechach pamieta wysmienity smak kapusty
zasmazanej .
No i zaczelem robic i kicha
Czy jest jakis wyprobowany sposob na w/w
za wszelkie uwagi i propozycje dziekuje
a dzisiejsze zjem mniej orginalnie:(
AC3

1. Data: 2002-11-23 16:06:32

Temat: Re: kapustka do knedli
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ac3" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zasmazanej .
> No i zaczelem robic i kicha
> Czy jest jakis wyprobowany sposob na w/w

a jak ja robilas? Ja co prawda nie jadlam prawdziwych czeskich knedli z
kapucha, ale zasmazana robie tak:
kupuje kiszona, odciskam, kroje na krotsze pasma i smaze na odrobine oleju
dosc dlugo, az sciemnieje. Potem przyprawic i juz.
Mozna tez podgotowac i potem podsmazac, dodajac przypraw, w tym oczywiscie
soli, pieprzu, papryki, kminku, można przypraw do bigosu, mozna z
podgotowanymi suszonymi grzybami laczyc itp.
Niezle nawet :)

wkn

1. Data: 2002-11-24 11:36:32

Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niezle nawet :)
>
> Naturalnie ale oni to robia troszke inaczej jest biala, zupelnie jakby
tylko byla gotowana i wypelniacz tez maczny moze smietana i slodka jest
naprawde pycha, bedzie trzeba na pivko pojechac i spytac pani kucharki jak
oni to robia

Jałowcówka??
polecam nietypowa surowke [P]
Sliwki wędzone w Krakowie