kardiomiopatia przerostowa koniuszka lewej komory

1. Data: 2005-06-04 12:49:35

Temat: kardiomiopatia przerostowa koniuszka lewej komory
Od: paweł <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś to jeszcze ma oprócz mnie ?
Może ktoś zna ciekawe linki /mogą być po angielsku opisujące tą chorobę/ ?
pozdrawiam
pka

2. Data: 2005-06-04 13:01:29

Od: "OLAS" <o...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś to jeszcze ma oprócz mnie ?
> Może ktoś zna ciekawe linki /mogą być po angielsku opisujące tą chorobę/ ?
> pozdrawiam
> pka

Ale fajna nazwa :)
Też coś takiego mam w wypisie coś z koniuszkami i akinezami i
niewydolnosciami III/II NYHA i jeszcze pare bajerów he he

Pozdrawiam - Olas

3. Data: 2005-06-04 13:13:12

Od: paweł <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLAS" <o...@K...pl> napisał w wiadomości

| Ale fajna nazwa :)
| Też coś takiego mam w wypisie coś z koniuszkami i akinezami i
| niewydolnosciami III/II NYHA i jeszcze pare bajerów he he
|
| Pozdrawiam - Olas

Jak Ci się to objawiło ?
Dobrze sie czujesz z tym przerośniętym koniuszkiem ?
hehehehe
pka

4. Data: 2005-06-04 13:23:41

Od: "OLAS" <o...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak Ci się to objawiło ?
> Dobrze sie czujesz z tym przerośniętym koniuszkiem ?
> hehehehe
> pka

He he przerośniety koniuszek - dobre dobre
Tak mi sie to objawiło, że kiedyś wróciłem z roboty i zaczeło mnie tak
nap......ać w klacie, że starzy zawieźli mnie do szpitala, tak lekarz sie
chwilke podziwił i śmigałem do nastepnego. W następnym szpitalu koleś wbił
mi coś w udo popatrzył na monitorek znów sie ździwił, zadzwonił gdzieś,
zapytał czy ma robić bypassy czy próbować tak. Wylądowałem na szczęście z
dwoma stentami. Miałem jedną żyłke w 100% załatwioną a drugą w 75%. Przednią
ściane pikawy praktycznie mam do wymiany. Jak by co to mam 26 lat :)

Pozdrawiam - Olas

5. Data: 2005-06-04 13:57:40

Od: paweł <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Przednią
| ściane pikawy praktycznie mam do wymiany. Jak by co to mam 26 lat :)

Mnie jak walnął ból w klacie to myślałem, że będzie pa,pa.
Ale przeżyłem./2 miechy w szpitalu/
Gdzie my byliśmy jak pikawy rozdawali ?
Hehehe
Pewnie na piwie.

Pozdrawiam
pka

6. Data: 2005-06-04 18:09:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Jun 2005, paweł wrote:

> Czy ktoś to jeszcze ma oprócz mnie ?

z cala pewnoscia ....

poszukaj pod haslem
"Hypertrophic Cardiomyopathy"

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2005-06-04 18:10:05

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Jun 2005, OLAS wrote:

> Też coś takiego mam w wypisie coś z koniuszkami i akinezami i
> niewydolnosciami III/II NYHA i jeszcze pare bajerów he he

chyba dzwonia ale nie w tym kosciele, z tego, co piszesz prawdopodobnie
masz kardiomioptie rostrzeniowa

P.

8. Data: 2005-06-05 18:12:50

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Jun 2005, pestifer wrote:

> kardiomiopatia samego koniuszka? cos niecos dziwne

zdarza sie, poza tym - jesli wybierac to taka jest "lepsza"
niz z zawezaniem drogi odplywu lewej komory ...

P.

9. Data: 2005-06-05 18:31:29

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-06-05 22:53:35

Od: "OLAS" <o...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba dzwonia ale nie w tym kosciele, z tego, co piszesz prawdopodobnie
> masz kardiomioptie rostrzeniowa
zeby nie bylo, że dzwonią nie tam gdzie trzeba to dokopałem sie do wypisu :)

Dyskineza koniuszkowego segm. ściany dolnej. Akineza pozostałych segm.
koniuszka i środkowych segm. ściany przedniej i bocznej. Hipokineza
podstawowych segm. ściany bocznej i przedniej. Upośledzenie funkcji
skurczowej lewej komory znacznego stopnia EF 35%.

Tak jest dosłownie, cokolwiek by to nie znaczyło :)

Pozdrawiam - Olas

Alkohol a Aspartam; to naprawde trujacy mix?
węzeł chłonny
Rehabilitacja po odczepionym czworoglowym uda
Rany w nosie na przegrodzie?!
Angina + Duomox = koszmar i załamka...