Angina + Duomox = koszmar i załamka...

1. Data: 2005-06-04 11:06:42

Temat: Angina + Duomox = koszmar i załamka...
Od: "piotrek3456" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Tydzień temu w piątek poszedłem do lekarza z bólem migdałka, okazało
się, że to początki anginy. Lekarz przypisał Duomox 1000 i kazał brać
przez 10 dni, co 12 godzin, zaczynając od zaraz. Przez ten czas
zużyłem 16 tabletek. Wszystko było dobrze, do wczoraj, kiedy to
wieczorem pojawiła się ta przeklęta wysypka. :( Wczoraj jeszcze nie
było źle, ale dzisiaj po prostu mam całą gębę czerwoną i spuchniętą,
na reszcie ciała opuchlizny nie ma, ale jest w mniejszym lub większym
stopniu wysypka. Idę zaraz z tym do lekarza, ale mam pytanie.
Jak długo to świństwo się leczy? Muszę być najpóźniej za tydzień
zdrowiutki, a tu taki badyl. :( Była angina, przyszedł Duomox,
anginy nie ma, jest wysypka i załamka. Nigdy więcej nie wezmę
Duomoxu...

Pozdrawiam.

2. Data: 2005-06-04 11:49:11

Temat: Re: Angina + Duomox = koszmar i załamka...
Od: "robkor" <robkor@ ------ kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek3456" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdrowiutki, a tu taki badyl. :( Była angina, przyszedł Duomox,
> anginy nie ma, jest wysypka i załamka. Nigdy więcej nie wezmę

Witam!

Widzę tu 2 możliwości . Albo masz mononukleozę a nie anginę (
pasowałaby wysypka po amoksycylinie) albo uczulenie na Duomox. Tak czy
inaczej antybiotyk trzeba odstawić i musi Cię pilnie zbadać doktor.

Pozdrawiam
robkor

3. Data: 2005-06-04 18:07:03

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Jun 2005, piotrek3456 wrote:

> [...]
> zużyłem 16 tabletek. Wszystko było dobrze, do wczoraj, kiedy to
> wieczorem pojawiła się ta przeklęta wysypka. :( Wczoraj jeszcze nie

hmm, moze byc kilka przyczyny wysypki - w zaleznosci od tego
jak wyglada, stad trudno rostrzygnac - otoz moze to byc
plonica, uczulenie na lek albo tez mononukleoza ...
lub jeszcze inne
zglos sie faktycznie do lekarza

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2005-06-04 22:35:23

Temat: Re: Angina + Duomox = koszmar i załamka... - kolejny problem - grzybki?
Od: "piotrek3456" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Byłem u lekarza. Gardełko na szczęście odzrowiało, a zmiany na skórze
okazały się być pokrzywką w reakcji uczuleniowej na Duomox. Dowiedziałem
się nawet, że jestem uczulony na penicyliny... powinni powiesić tego
lekarza, który mi Duomox przypisał. Ale poszedłem do innego, dostałem
zastrzyki, rano i wieczorem, jutro kolejny - opuchlizna twarzy prawie
cała zeszła, nawet twarz częściowo odzyskała pierwotny kolor. Do tego
maść do smarowania miejsc zmienionych. Wygląda na to, że wszystko pomaga,
w 1 dzień przeszedłem z wyglądu zombie do wyglądu spalonego na słońcu
turysty. ;) Moja twarz już wygląda jak moja, uśmiechać się mogę
i generalnie skóra dąży ku wyleczeniu.

Jednak jest inny problem, który podobno często pojawia się przy kuracji
antybiotykowej. Są nim czerwone plamki na żołędzi - podobno grzybki. :(
Dostałem na to Lamisilatt, jednak ten lek jest przeznaczony do smarowania
na skórę, więc chyba nie mogę nim smarować żołędzi? Jeśli tak jest, to
co nim mam smarować? :) No i po ilu dniach na oko te grzybki powinny
zniknąć? Strasznie mnie to denerwuje, bo nie dość, że wygląda
nieestetycznie, to jeszcze zmusza do abstynencji.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi dotychczasowe, jak i za podpowiedzi
odnośnie problemu grzybków.

Pozdrawiam.

5. Data: 2005-06-05 08:32:47

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrek3456 napisał
Dowiedziałem
> się nawet, że jestem uczulony na penicyliny... powinni powiesić tego
> lekarza, który mi Duomox przypisał.

A on wiedzial, ze jestes uczulony wypisujac Duomox? A Ty wiedziales?

> Dostałem na to Lamisilatt, jednak ten lek jest przeznaczony do
> smarowania
> na skórę, więc chyba nie mogę nim smarować żołędzi?

Hmm... chcesz powiedziec, ze u Ciebie w tym miejscu skora nie
wystepuje?

> No i po ilu dniach na oko te grzybki powinny
> zniknąć? Strasznie mnie to denerwuje, bo nie dość, że wygląda
> nieestetycznie, to jeszcze zmusza do abstynencji.

Objawy moga ustapic nawet po 3 dniach kuracji, co nie znaczy ze
powinienes ja przerywac. Lekarz nie powiedzial, jak dlugo masz to
stosowac?
A poza tym, to jedz jogurty albo kup sobie Lakcid (bakterie mlekowe) i
zazywaj 1 ampulke 2x dziennie przed posilkiem.

pozdrawiam
Gosia

rehabilitacja po zerwaniu ścięgna achillesa
ciąża + luteina (progesteron)
zaćma - parę pytań
Beta-bloker a cisnienie rozkurczowe
Co jak nie cukrzyca??