kawa

1. Data: 2000-02-22 17:59:09

Temat: kawa
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !

Od paru lat hoduję w domu kawę, ma około 2,5m wys i 1,5 m szer.
Ostatnio zauważyłem ,że gubi dużo liści. Na liściach pojawiły się brązowe
plamy.
Początkowo kojarzyłem to z poparzeniem słonecznym. Ale to chyba nie to.
Czy to może być jakiś grzyb , czy tylko jej coś nie odpowiada w hodowli.
Mam zdjęcie takiego chorego liścia , ale jak wysyłam na listę to ogłoszenie
nie chce się ukazać. Czy ktoś z grupy umiałby mi pomóc. Zdjęcie mogę
podesłać na priva.
Za wszelką pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam Jarek.

1. Data: 2000-02-23 11:39:06

Temat: Odp: kawa
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> plamy.
> Czy to może być jakiś grzyb , czy tylko jej coś nie odpowiada w hodowli.

Wg prof. Pieniążka kawa jest odporna na szkodniki i choroby. To raczej jakaś
fizjologiczna sprawa - może wilgotność powietrza lub przeciąg? A czy ta kawa
owocuje?

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-02-23 16:19:09

Temat: Re: kawa
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a) w wiadomości: <890gsu$c2f$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

>Użytkownik Jarek <j...@p...onet.pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
>napisał:3...@n...vogel.pl...

>Wg prof. Pieni?żka kawa jest odporna na szkodniki i choroby. To raczej
jaka?
>fizjologiczna sprawa - może wilgotno?ć powietrza lub przeci?g? A czy ta
kawa
>owocuje?
>
>Pozdrawiam, Basia.

Witam !
Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Jeśli chodzi o owocowanie kawy to w/g różnych informacji powinna owocować.
Ja kawę mam od 6-7 lat. Dostałem od koleżanki , ale do dziś ani razu nie
zakwitła i co za tym idzie nie owocowała. Ponoć kwiaty bardzo ładnie pachną.
Ale to znam tylko z literatury. Nie znam jej żywotności , może to jej
schyłek ? A może poprostu do ziemi dostał się jakiś robal . Jednak przy
przesadzaniu nic nie zauważyłem.
Pozdrawiam Jarek

1. Data: 2000-02-23 17:08:23

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdz na Ogrodnika i popros Jurka Wozniaka to wrzuci tam artykol o kawie .
Ja poprosze go o to jutro
Paweł słomczyński

1. Data: 2000-02-23 17:08:36

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 17:08:44

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 17:08:53

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 17:08:58

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 17:09:03

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 17:09:11

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdz na Ogrodnika i popros Jurka Wozniaka to wrzuci tam artykol o kawie .
Ja poprosze go o to jutro
Paweł słomczyński

RE: marny hiacynt
Re: do milosnikow roz i kolorowych katalogow
RE: marny hiacynt
Święty, święty...
Cycas revoluta?