kawa do expresu

1. Data: 2002-12-08 12:47:09

Temat: kawa do expresu
Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich

kupilem wlasnie expres do kawy cisnieniowy i mam problem, bo nie wiem jaka kawa
jest do niego najlepsza
teraz pije lavazze, ale slyszalem ze jest ona najlepsza z najgorszych jesli
chodzi o expresy cisnieniowe
macie jakies inne propozycje?

1. Data: 2002-12-09 10:14:25

Temat: Re: kawa do expresu
Od: 68596278@to_wytnij.pro.onet.pl (K_A. Sliwinscy) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jest do niego najlepsza
>teraz pije lavazze, ale slyszalem ze jest ona najlepsza z najgorszych jesli
pierwsze slysze?
>macie jakies inne propozycje?
ja pijam zlota lavazze, czarna mi nie podchodzi
Mozesz tez kupic cos lepszego na wage, ale to juz inne pieniadze.

Pozdrawiam,

Agnieszka

1. Data: 2002-12-09 11:33:10

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K_A. Sliwinscy" <68596278@to_wytnij.pro.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3df46cc4.11086221@news.tpi.pl...
> ja pijam zlota lavazze, czarna mi nie podchodzi
> Mozesz tez kupic cos lepszego na wage, ale to juz inne pieniadze.

w dodatku nie jest powiedziane, ze bedzie lepsze. Ostatnio kupilam kawe
rumowa, zaplacilam jak za zboze i bylo.... BLE!

wkn

1. Data: 2002-12-09 21:26:32

Od: "Darek" <d...@S...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

ja pije piazza, ale kupujemy co jakis czas dla odmiany inne kawy do
espresso.
Tu u nas (holandia) Albert Hein ma swoja marke espresso ktora tez jest
calkiem smaczna. Do tego sa rozne jezeli chodzi o aromat i jest tez
bezkofeiny.
Pozdrawiam Darek

1. Data: 2002-12-10 12:17:56

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mike_cz wrote:

> przypadkiem nie kup kawy Davidoff - PASKUDNA!!!!

O! Widzę, że nie tylko mnie nie smakuje ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-12-10 12:34:26

Od: "mike_cz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kawa
> jest do niego najlepsza
> teraz pije lavazze, ale slyszalem ze jest ona najlepsza z najgorszych

Witam,

przypadkiem nie kup kawy Davidoff - PASKUDNA!!!!

M.

folia mikrofalowa
przepis
przpis na sos beszamelowy??