Pasta z żółtego sera

1. Data: 2002-12-08 12:59:07

Temat: Pasta z żółtego sera
Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pewnikiem wszystkim znana ale tak dla przypomnienia

Żółty ser zetrzeć na tarce ( duże oczka ) , wcisnąć ząbek czosnku , wymieszć
z łyżką( albo dwoma ) majonezu tak aby się wszystko posklejało. Można ją
samą z chlebkiem wszamać albo dołożyć jakąś wędlinkę na kanapkę.

Zrobię sobie dzisiaj na kolację. Tylko jak tu po tym czosneczku iść jutro do
pracy ? Ponoć natka pietruszki pomaga ale nie mam :-( Jakieś inne pomysły ?

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2002-12-08 13:09:12

Temat: Re: Pasta z żółtego sera
Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toffi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z łyżką( albo dwoma ) majonezu tak aby się wszystko posklejało. Można

> samą z chlebkiem wszamać albo dołożyć jakąś wędlinkę na kanapkę.

A ja ścieram na drobnych oczkach ser, dodaje jajka tez
starte na drobnych oczkach, dodaje pokrojony szczypiorek
i trochę majonezu. Wszystko razem mieszam na pastę
i na kanapkę.

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-08 13:16:54

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Toffi wrote:

> [...]
> pracy ? Ponoć natka pietruszki pomaga ale nie mam :-( Jakieś inne pomysły ?

Nie przejmowac sie

Walkie!

1. Data: 2002-12-08 13:42:46

Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przyklejka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja ścieram na drobnych oczkach ser, dodaje jajka tez
> starte na drobnych oczkach, dodaje pokrojony szczypiorek
> i trochę majonezu. Wszystko razem mieszam na pastę
> i na kanapkę.

Dzięki. Taką też sobie kiedys zrobię. Ale dzisiaj to mi w tej paście
serowej najbardziej na ..czosnku zależało :-)

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2002-12-08 13:46:59

Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Nie przejmowac sie

Też prawda. W końcu to nie mój (?) problem ;-)))

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2002-12-08 14:23:48

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poloz na te paste kawalek awokado. Moim zdaniem usuwa zapach czosnku. E.

1. Data: 2002-12-08 14:28:20

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Toffi wrote:

> Też prawda. W końcu to nie mój (?) problem ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Toffi
>

> Bingo!!!!

Walkie :)

1. Data: 2002-12-08 15:52:54

Temat: Re:tost bylo Pasta z żółtego sera
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z łyżką( albo dwoma ) majonezu tak aby się wszystko posklejało. Można ją
> samą z chlebkiem wszamać albo dołożyć jakąś wędlinkę na kanapkę.

Ja robie podobnie nadzienie do tostow. Ser starty na grubych oczkach, do
tego wbijam surowe jajko (albo kilka zalezy od ilosci sera) tak zeby bylo
mokre ale dalo sie widelcem nalozyc na kanapke. I oczywiscie przyprawy
(czosnek bardzo pozadany) , czasami tre razem ogorki kiszone/konserwowe.
I to na posmarowana po zewnetrznej stronie grzanke i do tostera... szyneczke
i inne takie tez mozna dolozyc
Ale pyyyyyyyyyyycha wychodzi. Zupelnie inne niz z samym serem.

> Toffi
Kropelka

1. Data: 2002-12-09 08:00:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>i inne takie tez mozna dolozyc
>Ale pyyyyyyyyyyycha wychodzi. Zupelnie inne niz z samym serem.

to probuj taka nadziwke, ktora robil pewien 14 letni mlodzian,
rozkochany w tostach - tartl DUZO zoltego sera, rozbeltywal jajo
i dodawal do sera tyle jaja, aby ser byl spojny, trzymal te
serowe wiorli razem. dodawal wedle fantazji jakies drobiazgi (na
pewno cebule, czosnku na pewno nie, bo u nas byl czasowo za
fizycznego i stal czesto za blisko jak na jednooosobowy czosnek)

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-12 11:01:04

Temat: Re: Re:tost bylo Pasta z żółtego sera
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* wrote:
> [...]
stronie
> grzanke i do tostera... szyneczke i inne takie tez mozna dolozyc

Zalapalam smaka :-)) i wczoraj zaserwowalam 2 wersje:
1) ser + szynka + jajko (wersja delikatniejsza bo Marus tez lubi takie
_panki_(kanapki)),
2) ser + salami + cebula + jajko

> Ale pyyyyyyyyyyycha wychodzi. Zupelnie inne niz z samym serem.

Faktycznie pyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycha :-))
Malz tez zasmakowal i zarzadal dalszych eksperymentow smakowych

> Kropelka

gdaMa (Magda), Mareczek (27.02.2000)
http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=614
http://strony.wp.pl/wp/mmmki/