kawa late bez ekspresu...

11. Data: 2006-04-04 19:21:30

Temat: Re: kawa late bez ekspresu...
Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a):
> przydałby sie starbucks....

oj przydalby sie - starbucks w kazdym miescie i na wsi .. ;)

a wracajac do tematu latte - ja swego czasu zostalem potraktowany latte
z dodatkiem likieru mietowego - i przepadlem :) Polecam - w upalny dzien
nie ma nic lepszego.

pzdr
robbi

12. Data: 2006-04-04 20:03:13

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak myślicie, to naprawde, czy fotomontaż i złudzenie apteczne?

http://www.worksafevideos.com/photos/latte_art.html

Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

13. Data: 2006-04-04 20:16:17

Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

Nika napisał(a):
> A jak myślicie, to naprawde, czy fotomontaż i złudzenie apteczne?
>
> http://www.worksafevideos.com/photos/latte_art.html

Swego czasu w ramach masowej wysylki dostalem od znajomego serie zdjec
"step by step" jak takie cuda powstaja - wystarcza do tego wprawna reka,
slomka, wykalaczka.

Niesamowitee.

pzdr
robbi

14. Data: 2006-04-05 06:19:07

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Swego czasu w ramach masowej wysylki dostalem od znajomego serie zdjec
> "step by step" jak takie cuda powstaja - wystarcza do tego wprawna reka,
> slomka, wykalaczka.

i dobrze ubite mleczko :)
rany no i przez Was express mi sie zamarzył!

15. Data: 2006-04-05 15:46:37

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a) 4/04/2006 17:03:

> przydałby sie starbucks....

Eeee tam, moim zdaniem akurat w kwestii frappe Coffee Heaven spisuje się
całkiem nieźle. Pomijając, oczywiście, cenę.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

16. Data: 2006-04-05 15:59:11

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a) 4/04/2006 17:10:

> a powiedz mi czy orientujesz się czy takiej kafetierki można używać na
> płycie elektrycznej?

Przykro mi, ale nie mam pojęcia - mam kuchnię gazową, a zresztą takiego
ustrojstwa do kawy używam tylko w sytuacjach awaryjnych, na co dzień -
ekspres. Ale czemu miałoby się nie nadawać do elektrycznej?

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

17. Data: 2006-04-06 06:27:18

Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):

> A jak frappe robisz? Co domiksowyjesz do kawy? :)
> Agata, herbaciara, bo na kawę przechodzi ale tylko "damską" :)

http://www.espresseria.pl/

Pozdr,

Michał K.

18. Data: 2006-04-06 06:36:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Komorowski" <k...@w...pl> wrote in message

> http://www.espresseria.pl/
>
> Pozdr,
>
> Michał K.

KAFETIERY I KAWIARKI:
http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=1&id4=1
&sid=b6e86306f903e4bc1b20e9090c6f2c5f

ZAPARZACZE I SPIENIACZE:
http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=3&id4=1
&sid=b6e86306f903e4bc1b20e9090c6f2c5f

ZESTAWY DO KAWY:
http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=2&id4=1
&sid=b6e86306f903e4bc1b20e9090c6f2c5f

A OGÓLNIE - DOBRA STRONA ZE SKLEPEM:
http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?sid=b6e86306
f903e4bc1b20e9090c6f2c5f

19. Data: 2006-04-06 11:57:13

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ceny jak z kosmosu - odrobina poszukiwania, a znajdziemy coś równie dobrego,
a nawet lepszego za połowę (albo i jeszcze taniej) ceny.
Np. spieniacze do mleka - te metalowe są mało warte, bo jak się dopatrzyłam
mają metalowe sito do spieniania - do d... z nimi i wiem co mówię, bo taki
miałam. Obecnie mam taki od kilku lat
http://www.allegro.pl/item95395715_spieniacz_do_mlek
a_wloskiej_firmy_frabosk
.html, jest re-we-la-cyjny. Piana ubita na sztywno i długo taka pozostaje.
Nie wszystko złoto, co się świeci.....

Pozdrawiam,
Akulka

20. Data: 2006-04-06 12:11:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message

> [...]
a_wloskiej_firmy_frabosk
> .html, jest re-we-la-cyjny. Piana ubita na sztywno i długo taka pozostaje.

Witam!

Ukąszenie rekinki, każda swoją płetwę ogonowa chwali. Ad meritum, to są
tylko propozycje, nie wiem jak się spisują metalowe sitka i dlaczego,
mozliwe, że jakość materiałów była dupna, jak to piszesz. Oferowałem
maszynki do makaronu, mam taką z trzema slotami na raz, wyśmienita. Robienie
malaronu stało się przyjemnością.

P.S. piłujesz siekacze na trójkąt? Podobno bardzo modne, ale nie pamiętam w
którym kraju...
;-P))))))

poncz ?
ZUREK PANSLAVISTY... JUZ CZAS...