kawa late bez ekspresu...

21. Data: 2006-04-06 12:18:56

Temat: Re: kawa late bez ekspresu...
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:e130io$t0f$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ukąszenie rekinki, każda swoją płetwę ogonowa chwali.

Coś ty taki drażliwy:P? Nie każdy kto odpowiada na twój post, a ma odmienne
zdanie jest od razu twoim agresorem;-) Ot, dyskusja, bo po to jest grupa
dyskusyjna;-)

>Ad meritum, to są
> tylko propozycje,

I tak je odebrałam, po prostu dodałam swoje 3 grosze... wzięte z
doświadczenia.

>nie wiem jak się spisują metalowe sitka i dlaczego,
> mozliwe, że jakość materiałów była dupna, jak to piszesz. Oferowałem
> maszynki do makaronu, mam taką z trzema slotami na raz, wyśmienita.
Robienie
> malaronu stało się przyjemnością.

Nie wątpię, tyle, że budowa maszynki odbiega od budowy np. spieniacza. W
pierwszym metal wpływa na jakość w drugim na wygląd towaru (a wygląd to nie
wszystko).

> P.S. piłujesz siekacze na trójkąt? Podobno bardzo modne, ale nie pamiętam
> którym kraju...
> ;-P))))))

A po co? W razie zagrożenia mam zawsze pod ręką wałek:P

Pozdrawiam,
Akulka

22. Data: 2006-04-06 12:36:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message

> Coś ty taki drażliwy:P? Nie każdy kto odpowiada na twój post, a ma
> odmienne
> zdanie jest od razu twoim agresorem;-) Ot, dyskusja, bo po to jest grupa
> dyskusyjna;-)

> A po co? W razie zagrożenia mam zawsze pod ręką wałek:P

Doceniam rozbrajajacy atak biustem... ;-)

poncz ?
ZUREK PANSLAVISTY... JUZ CZAS...
zupa pieczarkowa
miodonka