keks ... pyszny

1. Data: 2004-12-24 09:59:22

Temat: keks ... pyszny
Od: "balta" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

KEKS .no i zrobiłem z przepisu Kruszyny !
wyszedł obłednie dobry .... mieciutki i puszysty i w ogole ... Miod !
dodam ze to moje 2 ciasto w zyciu

wielkie dzieki za Kruszyny za przepis !

no a teraz juz tylko zostaje mi zyczyc wszystkim:

Gwiazdki najjaśniejszej, choinki najpiękniejszej, prezentów wymarzonych,
świąt mile spędzonych
Pachnącej lasem choinki, wesołych kolędników, podarków bez liku, mniej życia
w biegu!
Dużego Bałwana i zabawy do rana. Sylwka szalonego, roku bardzo udanego
życzy
Mirek

--
Balta
Mirek (GG 22777)

1. Data: 2004-12-25 18:30:31

Temat: Re: keks ... pyszny
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik balta, sącząc kawkę, wyklepał:

> KEKS .no i zrobiłem z przepisu Kruszyny !
No to ja jeszcze raz pozwolę sobie przypomnieć, że autorką przepisu jest
asia, przepis został wklepany/przypomniany przez Renę, a ja go tylko
jeszcze raz przytoczyłam. Ale że keks jest fantastyczny, to się zupełnie
zgadzam :) Zwłaszcza ta czekolada :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-26 18:37:53

Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> asia, przepis został wklepany/przypomniany przez Renę, a ja go tylko
> jeszcze raz przytoczyłam. Ale że keks jest fantastyczny, to się zupełnie

o rany, mój keks, mój keks :)
ale fajnie :)

tez mam go na świątecznym stole, z tym że w tym roku piekła go moja siostra

ja za to zrobiłam PANFORTE z przepisu Krysi T. - wyszło cudne :)

asia

1. Data: 2004-12-27 00:48:41

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "balta" <b...@U...pl> napisał w
wiadomości news:cqgpag$is7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> wymarzonych,
> świąt mile spędzonych
> Pachnącej lasem choinki, wesołych kolędników, podarków bez liku,

..... a gdzie seksu na śniegu??????????

> Dużego Bałwana i zabawy do rana. Sylwka szalonego, roku bardzo
> udanego

Wesołych życzę i pozdrawiam
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ

:)
:)
co z karpiem?
Przyprawy kuchni afrykanskiej. Gdzie???
teoria zmiekczania pierniczkow - ktos zna?