kiedy chodzicie do manikiurzystki....

1. Data: 2003-09-20 12:46:06

Temat: kiedy chodzicie do manikiurzystki....
Od: "G0G0" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czesc dziewczyny. wiele z was na pewno chodzi na manikiur. czy mozecie mi
napisac co wasza manikiurzystka robi poza wycinaniem skorek, pilowaniem
paznokci i zdobieniem? czy kladzie jakies maseczki, peeling, czy robi masaz
dloni?

pozdrawiam

nata

1. Data: 2003-09-20 16:08:44

Temat: Re: kiedy chodzicie do manikiurzystki....
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

G0G0 wrote:
> [...]
> skorek, pilowaniem paznokci i zdobieniem? czy kladzie jakies
> maseczki, peeling, czy robi masaz dloni?

Nakłada specjalny środek spowalniający wzrost skórek, a od czasu do czasu
także maseczkę na dłonie. No i prócz tego takie standardy jak nabłyszczająca
warstwa na lakier, podkład itp.

--
Elvira

CFV1: pl.soc.uroczystosci (glosowanie)