kiedy okres po porodzie?

1. Data: 2006-04-21 11:35:17

Temat: kiedy okres po porodzie?
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jestem mamą 5 miesięcznego bobaska. Karmię go wyłącznie piersią i interesuje
mnie kiedy powinien pojawić się okres w moim przypadku a kiedy powinnam się
denerwować?

2. Data: 2006-04-21 12:02:21

Temat: Re: kiedy okres po porodzie?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem mamą 5 miesięcznego bobaska. Karmię go wyłącznie piersią i interesuje
> mnie kiedy powinien pojawić się okres w moim przypadku a kiedy powinnam się
> denerwować?

moz ala nie musi w kazdej chwili. nie ma reguły.
p.

3. Data: 2006-04-21 12:15:00

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> interesuje
> mnie kiedy powinien pojawić się okres w moim przypadku a kiedy powinnam

Spokojnie:) Jesli "porzadnie" karmisz i tylko piersia, to okres moze sie
dluuuugo nie pojawic. Wiekszosc kobiet jest z tego tytulu szczesliwa ;)Moze
ci sie pojawic dopiero, gdy skonczysz karmic, ale tez i wczesniej. Ale
jesli masz sie denerwowac (a nerwy moga spowodowac utrate pokarmu!), to
lepiej spytaj swojego lekarza.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

4. Data: 2006-04-21 13:21:03

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
interesuje
> mnie kiedy powinien pojawić się okres w moim przypadku a kiedy powinnam

teoretycznie tak długo jak karmisz to możesz nie mieć okresu. Ja karmiłam 6
miesiecy i tak długo nie miałam, jak odstawiłam tak momentalnie dostałam
okres.

5. Data: 2006-04-21 14:31:12

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ja karmiłam piersią rok, w tym wyłącznie piersią przez pierwsze 6 miesięcy i
okres dostałam (uwaga!) równo 6 tygodni po porodzie:( Moim skromnym zdaniem
wszystko zależy od organizmu, u każdej kobiety może to wyglądać inaczej.

Pozdrawiam
alkop
http://www.haft.free.pl

usta...
czerwone nad ustami
Laryngolog w Trojmiescie - anginy
Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Czy to jest grypa żołądkowa ?