usta...

1. Data: 2006-04-21 11:25:43

Temat: usta...
Od: "szogun" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

szukałem w archiwum, ale nieskutecznie, mam taki problem, mam na ustach
takie małe białe jakby przytkane pory, znajdują się głębiej pod powierzchnią
skóry, nie bolą, nic sie nie dzieje, ale nieładnie wygląda, co to może być i
jak to leczyć??

pozdrawiam
szogun

2. Data: 2006-04-21 11:29:29

Temat: Re: usta...
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2006 13:25:43 +0200, szogun wrote:

> [...]
> skóry, nie bolą, nic sie nie dzieje, ale nieładnie wygląda, co to może być i

o. mam takie same. a gornej wardze glownie, w sumie widac je dopiero jak
sie rozciagnie usta, wygladaja jak kaszka manna u mnie przynajmniej. i tez
nie wiem jak leczyc. kiedys poszlam do dermatologa z tym (one maja tak z 3
lata te biale) i pani dermatolog bez patrzenia powiedziala ze to jest
infekcja i kazala cos tam brac. bralam, ale nie pomoglo ani w zab.

--
Boska
http://magdee.blox.pl

3. Data: 2006-04-21 11:51:38

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skóry, nie bolą, nic sie nie dzieje, ale nieładnie wygląda, co to może być i

A może to są początki kurzajek(brodawek płaskich). My z takimi na ustach
walczymy od ponad roku(jak na razie nie skutecznie). Syn na początku też miał
małe, białe
nie bolące punkciki a teraz ma małe kurzajki, których na ustach nie wolno
zamrarzać ani wypalać a skutecznego kremu, maści też nie ma.
Pozdrawiam i życzę żeby to nie były kurzajki, Asia

czerwone nad ustami
Laryngolog w Trojmiescie - anginy
Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Czy to jest grypa żołądkowa ?
4-5 tys dla lekarza - co wy na to???