na balkon

1. Data: 2000-04-10 10:51:57

Temat: na balkon
Od: John Smith <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałabym zasadzić lub zasiać jakieś roślinki na balkon. Niestety nie
mam nic na rozsadę i myślę, o roślinkach, które można jeszcze teraz
wysiać. Balkon jest bardzo nasłoneczniony. Proszę o poradę co w tej
chwili mogę posiać na rozsadę lub od razu na balkon, aby zakwitło mi
jeszcze w tym roku.

2. Data: 2000-04-10 11:36:51

Temat: Re: na balkon
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

John Smith wrote:

> [...]
> wysiać. Balkon jest bardzo nasłoneczniony. Proszę o poradę co w tej
> chwili mogę posiać na rozsadę lub od razu na balkon, aby zakwitło mi

Sie nie znam, czy na sloneczny moze byc, ale ja w tym roku sieje z
nasionek takie cos jak piekny, krwistoczerwony (mmmmniam!) aster, smieszny
przypoludnik, nagietek lekarski i jeszcze pare innych takich wynalzakow
(co z tego wyjdzie, to sie okaze - astry i przytpoludnik juz maja pierwsze
listki), a do tego zamierzam puscic po stelazu niebieski powojnik. Nie
moge sie juz doczekac co z tego bedzie (jesli bedzie).

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2000-04-10 12:23:13

Temat: Odp: na balkon
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...
> a do tego zamierzam puscic po stelazu niebieski powojnik. Nie
> moge sie juz doczekac co z tego bedzie (jesli bedzie).

Powojnik bylinowy?
Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-04-10 13:54:52

Temat: Re: Odp: na balkon
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Powojnik bylinowy?

Nie rozumiec - ja qpic' taki powojnik, ktory sie piac po tym calym
drewniastwie i zelastwie i sznurkostwie, kotre zostawili wlasciciele
mieszkania, a ktore wyglada zle :( i psuje mi widoki. Czy to sie nie
nadaje? Pisza, ze roslina pnaca, to niech sie pnie do woli (balkon duzy i
miejsca na piecie dosc).

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2000-04-10 15:23:18

Temat: kiermasz
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

No kochani! co tu tak cicho???!!??
myslalam, ze po wczorajszych Miedzynarodowych Targach Ogrodniczych
HortiExpo 2000 bedzie sie az roic od przechwalek, kto co kupil do
ogrodka!!! wobec tego ja powiem co kupilam. otoz nabylam droga kupna
kolejna w mojej karierze piwonie drzewiasta (Basiu, jest sliczna!,
przynajmniej na obrazku:-)), ponadto urdzika karpackiego, dwa
pierwiosnki kuliste, lyszczaka, piwonie w kolorze czerwonym o
pojedynczych kwiatach, blizej niestety niezidentyfikowanego
miniaturowego orlika w kolorze niebieskim i mekonopsa o zoltych
kwiatach. jesli teraz uda mi sie jeszcze dokupic blekitnego mekonopsa,
bede w pelni szczesliwa (przez chwile:-). poz tym dowiedzialam sie, ze
byl milek amurski, a ja psiakosc, przegapilam.
Rafal, dlaczego ciebie nie bylo????
pozdrowienia
Dorota

6. Data: 2000-04-10 16:26:14

Temat: Odp: kiermasz
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Rafal, dlaczego ciebie nie bylo???

To dobre pytanie. Mialem juz nawet zaproszenie przygotowane i polozone na
widoku, tak, by na pewno sie wybrac. Nie mam szczescia do tych targow. Sa
zawsze w okresie, kiedu u mnie duzo pracy. Za to co roku odwiedzam "Zielen
to Zycie". Na pewno wyrobilas sobie zdanie o obu imprezeach. Ktora wolisz?
"Z t Z" w/g nie bardzo nadaje sie dla szerszej publicznosci bo to targi
mocno ukierunkowane na producentow i centra ogrodnicze. A jak kiermasz przy
targach? Po zakupach wynika, ze jestes zadowolona.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

7. Data: 2000-04-10 17:07:14

Temat: Re: kiermasz
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
A ja sie chyba nie doczekam kwiatow mojej piwonii drzewiastej, nawet nie
wiem w jakim kolorze ma kwitnac, jest po ziemie jakas taka mizerna, czekam
juz na kwiaty cztery lata, ale dam jej jeszcze szanse , moze cos z niej
bedzie.
W jakim kolorze kupilas?
Pozdrawiam serdecznie, ciesze sie, ze Ci sie zakupy udaly.
Wiesia

8. Data: 2000-04-10 20:15:33

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Horti-Expo w tym roku byly wyjatkowo nedzne i nalezy pogratulowac wszystkim
ktorzy nie byli na tych targach. Przezywaja one kryzys i sadze ze w
nastepnym roku beda jeszcze gorsze > Natomiast Zielen to Zycie staja sie
coraz lepsze(juz sa bardzo dobre).
Pawel Slomczynski

9. Data: 2000-04-11 07:48:53

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym roku było wyjątkowo dużo Holendrów. Ja wytargowałam korzystne warunki
finansowe u producenta doniczek i multipalet, zakupiłam przepiękną
trzmielinę po okazyjnej cenie. Cała reszta wydała mi się potwornie droga, co
majmniej o połowę droższa niż w sklepach ogrodniczych.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

Użytkownik Paweł Słomczyński <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:FDqI4.56497$a...@n...tpnet.pl...

10. Data: 2000-04-11 08:31:40

Temat: Odp: Odp: na balkon
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszkania, a ktore wyglada zle :( i psuje mi widoki. Czy to sie nie
> nadaje? Pisza, ze roslina pnaca, to niech sie pnie do woli (balkon duzy i

Tzn. chodzilo mi o to, czy to pnacze zostaje z roku na rok. A czy juz
kwitlo?

Pozdrawiam, Basia.

podsikane iglaki
datura
pecherznice i forsycje oraz modrzewie i swierki srebrne
Nasiona sosny czarnej
Fuksje chorują