kilka roslinek :)

1. Data: 2005-09-13 17:27:45

Temat: kilka roslinek :)
Od: bartek <orlos@[kasujto]amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kolejny raz prosz szanownych grupowiczw o pomoc.(licze na cierpliwo do
mojej osoby:))
Przedstawiam 3 gat. Rolin.
Pierwsze zdjecie to chyba jesion wyniosy tylko zastanawiam czy nie jest
to jakas okreslona odmiana np.pendula gdyz zaintrygowaly mnie jego
przewieszajce galezie.
Druga seria zdj to lipa.ja rozpoznaem drobnolistna ale pozniej
powiedziano mi ze moe by to lipa holenderska. Niestety nigdzie nie
znalazem dobrej ksiazki ktra by mi pokazala istotne roznice. Moe mi
jakas polecicie to postaram si mniej was nekac :)))))
Trzecia i ostatnia roslinka to pewnie formalosc.czy to zdjecie
przedstawia irge blyszczaca, moe plozc ???

www.amg.gda.pl/~orlos

Dzieki za pomoc

Bartek

2. Data: 2005-09-14 09:44:27

Temat: Re: kilka roslinek :)
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"bartek" <orlos@[kasujto]amg.gda.pl> wrote in message

> Pierwsze zdjecie to chyba jesion wyniosy tylko zastanawiam czy nie jest
> to jakas okreslona odmiana np.pendula gdyz zaintrygowaly mnie jego
> przewieszajce galezie.

Jesion wyniosly 'Pendula'.

> Druga seria zdj to lipa.ja rozpoznaem drobnolistna ale pozniej
> powiedziano mi ze moe by to lipa holenderska.

Mi ona bardziej wyglada na szerokolistna ale moze to byc mieszaniec tej i
drobnolistnej.

> Niestety nigdzie nie
> znalazem dobrej ksiazki ktra by mi pokazala istotne roznice. Moe mi
> jakas polecicie to postaram si mniej was nekac :)))))

"Dendrologia" Senety, Dolatowskiego; ksiazki Bugaly, Podbielkowskiego,
Szafera.
Do oznaczania np.: B. Broda i J. Mowszowicz "Przewodnik do oznaczania
roslin leczniczych, trujacych i uzytkowych";
Lipy w nich znajdziesz :)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2005-09-15 09:33:55

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):

> [...]

> Do oznaczania np.: B. Broda i J. Mowszowicz "Przewodnik do oznaczania
> roslin leczniczych, trujacych i uzytkowych";

Kurczę, mam przewodnik do oznaczania roślin i do łba mi nie przyszło,
żeby tam poszukać mojej absolutnie nierosnącej lipy (3 lata bez zmian).
Pozdrawiam
michalina

Zbliża si
Stare podkłady kolejowe ???
liliowce w cenie zlota??
rosiczka - kłopot!!
1,2 i 3 miejsce w google.pl - tanio,gwarancja!