klimatyzator split - nietypowe umieszczenie

1. Data: 2006-07-03 13:13:19

Temat: klimatyzator split - nietypowe umieszczenie
Od: "Tab Master" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tak wlasnie sie zastanawiam nad kupieniem klimatyzatora split w bloku i
zamontowaniu jednostki zewnetrznej za ubikacja przy szybie wentylacyjnym
(mieszkancy blokow pewnie beda wiedziec o co chodzi) - martwi mnie jedynie
wiekszy halas jednostki zewnetrznej ktora bedzie de facto w kiblu za cienka
scianka - czy to bedzie slyszalne?

2. Data: 2006-07-03 13:34:48

Temat: Re: klimatyzator split - nietypowe umieszczenie
Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tab Master" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> wiekszy halas jednostki zewnetrznej ktora bedzie de facto w kiblu za cienka

głośność jak głośność - ale ten żar
dlatego jednostke umieszcza sie na zewnątrz, żeby lepiej odprowadzać ciepło

3. Data: 2006-07-03 14:17:24

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak wlasnie sie zastanawiam nad kupieniem klimatyzatora split w bloku i
> zamontowaniu jednostki zewnetrznej za ubikacja przy szybie wentylacyjnym
> (mieszkancy blokow pewnie beda wiedziec o co chodzi)

Czy ty chcesz to wewnątrz zamontować? Bo jeśli tak to nie przejmuj się
hałasem bo i tak nie będzie działać...
--
___________________________________________MAT______
__

4. Data: 2006-07-03 15:01:29

Od: "Tab Master" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:44a9270c@news.home.net.pl...

> Czy ty chcesz to wewnątrz zamontować? Bo jeśli tak to nie przejmuj się
> hałasem bo i tak nie będzie działać...

dlaczego nie ma dzialac jak to bedzie niemalze wmontowane w ciag
wentylacyjny?
wierz mi przejmuje sie tylko glosnoscia...

5. Data: 2006-07-03 15:04:02

Od: Snoopy <g...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tab Master napisał(a):
> dlaczego nie ma dzialac jak to bedzie niemalze wmontowane w ciag
> wentylacyjny?
> wierz mi przejmuje sie tylko glosnoscia...

Ale po co tak kombinować, nie ma innej opcji, na przykład balkon? :)

--
Pozdrawiam ============= www.oldtimerfiat.club.prv.pl
Grzesiek GG/TLEN: JEST www.funnyfox.org

6. Data: 2006-07-03 15:07:01

Od: "Tab Master" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale po co tak kombinować, nie ma innej opcji, na przykład balkon? :)

wlasnie do balkonu jest bardzo daleko i 2 grube sciany - jednostka
zewnetrzna pasowalaby mi wlasciwie tylko w tym ciagu wentylacyjnym - dodam,
ze tam jeszcze przebiegaja rury z zimna woda a ja mieszkam na 3-cim pietrze
w 10-pietrowym budynku i w tym ciagu wentylacyjnym czuc nawet w najwieksze
upaly niezly chlod...

7. Data: 2006-07-03 15:48:43

Od: Snoopy <g...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tab Master napisał(a):
> [...]
> w 10-pietrowym budynku i w tym ciagu wentylacyjnym czuc nawet w najwieksze

Ja mam podobnie, również dwie ściany do przebicia, ale znowu nie jest to
jakaś gigantyczna dziura, żeby się nie dało tego zrobić :)

8. Data: 2006-07-03 16:14:14

Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego nie ma dzialac jak to bedzie niemalze wmontowane w ciag
> wentylacyjny?
> wierz mi przejmuje sie tylko glosnoscia...

pomysł jest zły. Bo co na to sąsiedzi? jak zacznie im dmuchac z kratek?
Pomysl o kwestiach zgodnosci z przepisami

9. Data: 2006-07-03 18:27:07

Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jul 2006 18:14:14 +0200, Arbiter wrote:

> pomysł jest zły. Bo co na to sąsiedzi? jak zacznie im dmuchac z kratek?
> Pomysl o kwestiach zgodnosci z przepisami

Poza tym kominiarze przy pierwszej lepszej wizycie mogą kazać zdemontować
urządzenie i dowalić niemałą karą za zaburzanie wentylacji budynku...

--
| Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
| imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

10. Data: 2006-07-03 18:42:02

Od: "Tab Master" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Oszutowski" <l...@m...sig> napisał w wiadomości

> Poza tym kominiarze przy pierwszej lepszej wizycie mogą kazać zdemontować
> urządzenie i dowalić niemałą karą za zaburzanie wentylacji budynku...

troche zle sie zrozumielismy, ale i ja tez nieprecyzyjnie to opisalem -
sytuacje wyglada tak ze jest to spora przestrzen w ktorej przebiegaja rury,
rozne kable jak i wspomniany ciag wentylacyjny (taka prostokatna "rura") -
wielu sasiadow zagospodarowalo sobie ta przestrzen na pawlacze (pusta
przestrzen jest jak gdyby przedluzeniem toalety) - nikt nigdy z tym nie mial
problemow jak i z kominiarzami, ja nie zamierzam bezposrednio podlaczac
zewnetrznego splitu do ciagu wentylacyjnego tylko po prostu zamontowac go na
jednej ze scian tej pustej przestrzeni - powietrze spokojnie znajdzie sobie
ujscie i pojdzie do gory - nie widze problemu, moje pytanie dotyczy tylko
glosnosci, gdyz bedzie to oddzielone dosc cienka scianka i drzwiamy
wspomnianego kibelka.

Jak podłączyc przeplywowy podgrzewacz?
Tynkarze potrzebni od zaraz
Piekarnik Boscha z wysuwanym wózkiem