klimatyzatory

1. Data: 2001-11-12 12:59:15

Temat: klimatyzatory
Od: "Pawel P" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że to nie sezon ale mam możliwosc kupienia takiego urzadzenia (SANYO) z
drugiej reki. Chciałbym się dowiedziec czegos o eksploatacji, jaki jest
sredni czas zycia takich maszyn i generalnie czy warto sobie glowe zawracac
bo wymaga m.in. przebudowy okna.

z góry dzieki za odpowiedzi
Pawel

1. Data: 2001-11-16 14:20:15

Temat: Re: klimatyzatory
Od: "zimek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy odpowiedniej konserwacji taki klimatyzator może pracować kilkanascie
lat, oczywiscie
trzeba sie liczyc z ewentualnymi awariami. Klimatyzator okienny w zasadzie
montuje sie
w pomieszczeniach gdzie nie planujemy spania w nocy ze wzgledu na wydawany
przez niego
hałas.
Pozdrawiam
Zimek

> [...]
> drugiej reki. Chciałbym się dowiedziec czegos o eksploatacji, jaki jest
> sredni czas zycia takich maszyn i generalnie czy warto sobie glowe

czy parapety grub 2,7 cm wystarczą czy dac grubsze ?
Jak się nazywa???
Listwy wykonczeniowe do paneli i kafli
domofony
łukowate zakończenie paneli podłogowych