klinika leczenia niepłodności

1. Data: 2004-02-02 18:44:57

Temat: klinika leczenia niepłodności
Od: "celina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o polecenie dobrej kliniki leczenia niepłodności.
Konkretnie interesują mnie kliniki specjalizujące się w in vitro.
Dziękuję za pomoc.

2. Data: 2004-02-02 20:06:52

Temat: Re: klinika leczenia niepłodności
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "celina" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę o polecenie dobrej kliniki leczenia niepłodności.
> Konkretnie interesują mnie kliniki specjalizujące się w in vitro.
> Dziękuję za pomoc.

Nie podałaś miasta, więc...

1 Prywatna Przychodnia Leczenia Niepłodności

Adres:ul. Bociania 13
Warszawa
Telefon:(22) 899-33-22, (22) 899-33-30
Fax:
Kierownik:dr Piotr Lewandowski
E-mail:s...@n...com.pl
Strona WWW:http://www.novum.com.pl
Inne informacje:

2 "Medgyn"

Adres:Dąbrowskiego 20
Białystok
Telefon:(85) 652 20 25
Fax:
Kierownik:prof. Marian Szamatowicz
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

3 Centrum Leczenia Niepłodności Małżeńskiej "Kriobank"

Adres:ul. Stołeczna 11
15-879 Białystok
Telefon:(85) 744-13-78, 742-10-56
Fax:(85) 744-13-78
Kierownik:
E-mail:k...@k...pl
Strona WWW:http://www.kriobank.pl
Inne informacje:

4 NZOZ INTERMEDICA
Klinika Leczenia Niepłodności

Adres:ul. Szelągowska 29/3
61-626 Poznań
Telefon:(61) 826 70 67, 826 70 69
Fax:(61) 826 71 00
Kierownik:dr n. med. Tomasz Żak
E-mail:
Strona WWW:http://www.intermedica.pl
Inne informacje:

5 InviMed
Europejskie Centrum Macierzyństwa

Adres:ul. Rakowiecka 36
02-532 Warszawa
Telefon:(22) 606 37 00
Fax:(22) 646 68 74
Kierownik:
E-mail:i...@i...pl
Strona WWW:http://www.invimed.pl
Inne informacje:

6 Klinika Leczenia Niepłodności NOVOMEDICA

Adres:ul. Ks. N. Bończyka 34
Mysłowice
Telefon:(32) 316 37 71, (604) 952 503
Fax:
Kierownik:dr n. med. Piotr Miciński
E-mail:n...@k...onet.pl
Strona WWW:http://www.novomedica.pl
Inne informacje:

7 "Gameta" Centrum Leczenia Niepłodności

Adres:ul. Leszczyńskiej 20
93-347 Łódź
Telefon:(42) 645 77 77
Fax:(42) 645 76 00
Kierownik:prof. Jerzy Radwan
E-mail:
Strona WWW:http://www.nieplodnosc.pl
Inne informacje:

8 Klinika Rozrodczości Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki

Adres:ul. Rzgowska 281/289
93-338 Łódź
Telefon:(42) 271 14 11, 271 12 22
Fax:
Kierownik:prof. Jerzy Radwan
E-mail:i...@i...edu.pl
Strona WWW:http://www.iczmp.edu.pl
Inne informacje:

9 Klinika Niepłodności i Endokrynologii Rozrodu Katedry Ginekologii i
Położnictwa Ginekologicznego - Położniczego Szpitala Klinicznego

Adres:ul. Polna 33
60-535 Poznań
Telefon:(61) 841 94 12
Fax:
Kierownik:prof. dr hab. n. med. Leszek Pawelczyk
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

10 Ośrodek Leczenia Niepłodności
Klinika Położnictwa i Ginekologii AM w Warszawie

Adres:Pl. Starynkiewicza 1/3
02-015 Warszawa
Telefon:(22) 502 14 30
Fax:(22) 502 14 30
Kierownik:prof. dr hab. med. Longin Marianowski
E-mail:k...@p...onet.pl
Strona WWW:http://www.klinika.prv.pl
Inne informacje:

11 Katedra Położnictwa i Chorób Kobiecych AM w Bydgoszczy

Adres:ul. Ujejskiego 75
85-168 Bydgoszcz
Telefon:(52) 371 26 36
Fax:
Kierownik:prof. dr hab. n. med. Wiesław Szymański
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

12 Poradnia Leczenia Niepłodności przy Szpitalu Specjalistycznym nr 2

Adres:ul. Batorego 15
41-902 Bytom
Telefon:(32) 281 71 06, 281 00 21 do24
Fax:
Kierownik:dr n. med. Stanisław Horak
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

13 Klinika Ginekologii i Położnictwa Samodzielnego Publicznego Szpitala
Klinicznego nr 1

Adres:ul. Unii Lubelskiej 1
17-252 Szczecin
Telefon:(91) 487 37 55, 487 60 51
Fax:
Kierownik:prof. dr hab. n.med. Stanisław Różewicki
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

14 FERTILITY CLINIC
Polsko-Amerykańska Klinika Płodności i Chorób Kobiecych

Adres:Pl. Szczepański 3
31-001 Kraków
Telefon:(12) 422 57 74, 422 56 84
Fax:(12) 422 56 84
Kierownik:prof. dr hab. n. med. Rudolf Klimek
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

15 Klinika Ginekologiczno - Położnicza "Germen"

Adres:ul. Janowskiego 13
02-784 Warszawa
Telefon:(22) 644 16 00
Fax:
Kierownik:dr n. med. Marek Wydrzyński
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

16 NZOZ INVICTA
Klinika Wspomaganego Rozrodu

Adres:ul. Podwale Grodzkie 2 b
80-895 Gdańsk
Telefon:(58) 328 32 38, (600) 430 808
Fax:
Kierownik:dr. K. Łukaszuk
E-mail:i...@i...pl
Strona WWW:http://www.invicta.pl
Inne informacje:

17 Centrum Leczenia Niepłodności "Vital Medica"

Adres:ul. Piątkowska 94
60-649 Poznań
Telefon:(61) 846 65 57
Fax:(61) 846 65 58
Kierownik:dr Slawoj Maciejewski
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

18 Przychodnia Ginekologiczna ARKA

Adres:ul. Królowej Jadwigi 15
Kraków
Telefon:(12) 427 20 20 , (502) 509 560
Fax:
Kierownik:
E-mail:
Strona WWW:http://www.arka.krakow.pl
Inne informacje:Rejestracja telefoniczna: 501 509 560 Labolatorium czynne
codziennie od godz 9:00 - 12:00 tel. 427 20 20

19 Centum Ginekologiczno-Położnicze

Adres:ul. Waleniowa 24
Bydgoszcz
Telefon:(52) 34 90 645, 34 90 630
Fax:
Kierownik:dr n. med. Marek Szymański
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

20 Centrum Leczenia Niepłodności "Ab-Ovo"

Adres:ul. Bociania 6
20-542 Lublin
Telefon:(81) 527 71 36, 527 71 37
Fax:(81) 527 71 36
Kierownik:
E-mail:i...@a...pl
Strona WWW:http://www.ab-ovo.pl
Inne informacje:Rejestracja wizyt i informacja od poniedziałku do piątku w
godzinach od 11:00 do 19:00

21 ARS MEDICA

Adres:ul. Mickiewicza 55
70-385 Szczecin
Telefon:(91) 42 10 831
Fax:(91) 42 10 832
Kierownik:
E-mail:a...@a...pl
Strona WWW:http://www.ars-medica.pl
Inne informacje:

22 Centrum Leczenia Nieplodnosci-Bochum

Adres:Hellweg 2
44787 Bochum
Telefon:+48 (234) 610 654 07
Fax:+48 234 685 479
Kierownik:Dr.med. Y. Giesner
E-mail:i...@i...de
Strona WWW:http://www.ivf-polska.de
Inne informacje:Niemiecka klinika z ofertą skierowaną do Polek i Polaków

23 Klinika Ginekologii AM w Białymstoku

Adres:ul. Marii Skłodowskiej-Curie 24a
15-276 Białystok
Telefon:(85) 746-83-47
Fax:
Kierownik:prof. dr hab. n. med. Marian Szamatowicz
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

24 Macierzyństwo

Adres:Białoprądnicka 8
30-221 Kraków
Telefon:(012) 415-88-00 415-88-22
Fax:
Kierownik:
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:Klinika prowadzi bank krwi pępowinowej

25 GYNEMED

Adres:Szczanieckiej 6
Łódź
Telefon:(0-42) 645 92 75
Fax:
Kierownik:prof. Andrzej Malinowski
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

26 Ośrodek andrologii Klinicznej Wojsk.Inst.Med.

Adres:ul. Koszykowa 78
00-909 Warszawa
Telefon:684-56-45
Fax:
Kierownik:Patrycjiusz Zieniuk
E-mail:
Strona WWW:http://andrologia.ebox.pl
Inne informacje:

27 Prywatna Praktyka Ginekologiczna

Adres:Rynek Kościuszki 13/13
15-276 Białystok
Telefon:85-742-45-66
Fax:
Kierownik:prof. Sławomir Wołczyński
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

[ Pokaż oceny kliniki (0) | Oceń klinikę ]

28 Klinika Rozrodczości i Andrologii AM w Lublinie

Adres:Staszica 16
20-081 Lublin
Telefon:(081) 534-97-58
Fax:
Kierownik:prof. dr hab. n. med. Grzegorz Jakiel
E-mail:
Strona WWW:
Inne informacje:

[ Pokaż oceny kliniki (0) | Oceń klinikę ]

29 NZOZ Mediconcept

Adres:ul. Krzycka 94
53-020 Wrocław
Telefon:(071) 33-99-036
Fax:(071) 33-99-036
Kierownik:Wiktor Jarosz
E-mail:k...@m...wroc.pl
Strona WWW:http://www.mediconcept.wroc.pl/
Inne informacje:

30 Polak s.c.

Adres:al. Hallera 9
53-319 Wrocław
Telefon:(71) 361 70 01
Fax:(71) 787 24 40
Kierownik:dr. Artur Polak
E-mail:i...@p...med.pl
Strona WWW:http://www.polak.med.pl
Inne informacje:

31 Przychodnia Leczenia Niepłodności przy Szpitalu Bielańskim w Warszawie

Adres:Cegłowska 80
01-809 Warszawa
Telefon:(0-22) 569-03-82
Fax:
Kierownik:
E-mail:
Strona WWW:http://www.bielanski.med.pl/
Inne informacje:Przychodnia nie realizuje programu IVF

3. Data: 2004-02-02 20:20:59

Temat: Odp: klinika leczenia niepłodności
Od: "Celina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodziło mmi o wypisanie wszystkich klinik i przychodni w Polsce ale
raczej o polecenie dobrej i sprawdzonej kliniki. (być może z własnych
doświadczeń).
Użytkownik Dorota D. <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bvmaku$h4v$...@t...icpnet.pl...

4. Data: 2004-02-02 23:09:15

Temat: Re: Odp: klinika leczenia niepłodności
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Celina <c...@o...pl> napisał(a):

[chlast]

I oczywiście musiałaś zacytować prawie 9 kilo tekstu? (Ciśnie mi się na
klawiaturę wredne stwierdzenie mojej koleżanki, że fajnie byłoby, jakby do
rozmnażania brali się przede wszystkim ludzie inteligentni.)

JoP

5. Data: 2004-02-03 08:18:34

Od: "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodziło mmi o wypisanie wszystkich klinik i przychodni w Polsce ale
> raczej o polecenie dobrej i sprawdzonej kliniki. (być może z własnych
> [...]

Z tego korzystali moi znajomi. Pobrano jajeczka i zapladniano in vitro, po
czym ok 16 zamrozono zaplodnionych, a 2 czy 3 wszczepiono przyszlej matce.
Skutki byly takie, ze ciaza sie nie powiodla juz od wczesnego stadium, a
'eskimoski' umarly w trakcie. Cos mi zawiewa brakiem kompetencji, bo
mrozonki mialy w warunkach chlodni itp przetrwac przynajmniej 2-3 lata, a
tymczasem w leb wzielo wszystko w ciagu bodajze pol roku..
Na Podlasiu <a przynajmniej w Bialymstoku> jest to miejsce najbardziej
znane, ale odnosze wrazenie, ze za wszystko slono sie placi, a w zamian i
tak oddaja wszystko w rece matki natury..
A slono = 100 zl za jedna dawke leku, a lek byl brany np dzien w dzien przez
miesiac...
I tak w nieskonczonosc (calosc to ok 15000)
pozdrawiam i zycze powodzenia
Aga

--
<...http://livia.neostrada.pl...>
<....@p...onet.pl....>

6. Data: 2004-02-03 09:22:48

Od: "Kathrin" <v...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"FiLCiA" schrieb im Newsbeitrag
> [...]
przez
> miesiac...
> I tak w nieskonczonosc (calosc to ok 15000)

Niestety ceny lekow sa wszedzie podobne, a to od organizmu pacjentki zalezy
jakich preparatow i w jakiej ilosci trzeba bedzie uzyc.

Pozdrawiam
Kathrin

7. Data: 2004-02-03 16:08:20

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

>Ciśnie mi się na
> klawiaturę wredne stwierdzenie mojej koleżanki, że fajnie byłoby, jakby do
> rozmnażania brali się przede wszystkim ludzie inteligentni

brawo! jak dla mnie to juz na poczatku roku wygralas w kategorii "podlosc
roku". cokolwiek dziewczyna nie zrobila, zeby napisac cos tak okrutnego,
trzeba nie miec serca:(

8. Data: 2004-02-03 18:45:08

Temat: Odp: Odp: klinika leczenia niepłodności
Od: "celina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> klawiaturę wredne stwierdzenie mojej koleżanki, że fajnie byłoby, jakby do
> rozmnażania brali się przede wszystkim ludzie inteligentni.

Twoja koleżanka udzieliła Ci bardzo dobrej rady! Zostaw sprawy "rozmnażania"
ludziom inteligentnym i nie zabieraj głosu jeżeli nie masz nic mądrego do
powiedzenia.

9. Data: 2004-02-04 07:22:48

Od: ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

celina wrote:
> Bardzo prosz? o polecenie dobrej kliniki leczenia niep?odno?ci.

Moze dobrze, by bylo zaczac od strony stowarzyszenia na rzecz leczenia
nieplodnosci. Szczegolnie polecam forum i temat gdzie sie leczyc
www.nasz-bocian.pl
Zycze Ci duzo szczescia i by sie Twoje problemy szybko rozwiazaly
Ela

Duuuuży problem!!!
[dermatologia] ROACCUTAINE czy bezpieczny?
do Margo: znasz sie na urologii??
Plamki na języku
pilnie poszukuje Keppra 500