Duuuuży problem!!!

1. Data: 2004-02-02 18:17:17

Temat: Duuuuży problem!!!
Od: Czerska <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo duży problem, bo nie wiem co mi jest. Czy ktoś mógłby mi
pomóc bo sama niedługo się poddam?!?

problem mój polega na tym, że żaden z lekarzy niepotrafi sprecyzować co
mi dolega. Mam 20 lat. Od pażdziernika mieszam w akademiku na 3 piętrze
(słońce tu nie dochodzi). W pooju jest strasznie duszno mimo że
wietrzymy codziennie i pokój jest ciemny. (daję ten opis bo wiem że
czasami jest potrzebny opis środowiska w którym się żyje)
A więc zacznę od tego, że od początku grudnia mam nudności i brzuch mam
obrzęknięty (ciążą wykluczona). Od tego momentu brzuch nie zmalał i
czasami mam wrażenie, że jest powiększony z jednej strony bardziej niż z
drugiej. miałam robione badania USG ( wyniki mam w normie, bez żadnych
nieprawidłowości), gastroskopia też wypadła dobrze (tylko, że napisali
mi, że mam jakieś uwypuklenie na ścianie tylnej trzonu żołądka i wzięli
mi wycinek- wyniki mam za 10 dni).
Było podejrzenie, że mam robaki - ale 2 próby kału na pasożyty wyszły
pomyślnie, tzn. bez śladu żadnych jaj.

wyniki badań krwi też są w normie, gorzej z moczem

wyniki z 20.01.2004 wyniki z 30.01.2004 norma
przejżystość lekko mętny lekko mętny kolor moczu ciemno żółty żółty
glukoza nieobecna nieobecna 0-0
bilirubina nieobecna nieobecna - 0,2
ketony nieobecna nieobecna - 5
pH 5,5 5,5
ciężar właściwy 1,030 1,030 1,015- 1,030
białko ślad ślad 0 - 0
leukocyty 7 - 10 8 - 15 0 - 5
erytrocyty cz.wyługow 4 - 5 0,2 0 - 3
erytrocyty świeże 1 - 3 2 - 3 0 - 3
nabłonki płaskie liczne liczne
pasma śluzu liczne liczne
nabłonki okrągłe 0 - 1
bakterie d.liczne

pomiędzy tymi badaniami lekarz przypisał mi Cipronex 250mg.
powinnam jeszcze wspomnieć ze wczśniej miałam nadżerkę (ok. pół roku
emu) i mam drożdzyce ( niejestem pewna czy jeszcze ją mam bo się
wcześniej leczyłam).
Poza tymi objawami czasami mam kłucie w podbrzuszu.
Mam chyba jeszcze depresje zimową, bo czasami jest tak że cały dzień
płacze z byle powodu. Mam brak apetytu, czasmi wmuszam w siebie jedzenie.
powiennam jeszcze dodać, że jestem bardzo chuda (48 kg na 164) ale nie
mam żadnej anemii, ani żadnej takiej choroby.

prosze pomózcie mi bo mam sesje i nie wiem czy sobie poradze z tymi
problemami

2. Data: 2004-02-02 18:39:10

Temat: Re: Duuuuży problem!!!
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Feb 2004, Czerska wrote:

> prosze pomózcie mi bo mam sesje i nie wiem czy sobie poradze z tymi
> problemami

z Twojej relacji wynika, ze lekarze zajmuja sie Toba dosc intensywnie
a czesc badan jest w toku. Trudno na podstawie tego, co napisalas
postawic diagnoze (zreszta w takiej formie przez Internet w ogole
sie zrobic tego nie da). Nie ma lepszej rady jak poszukanie lekarza,
do ktorego bedziesz miala zaufanie i poddanie sie jego zaleceniom

P.

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2004-02-02 18:41:42

Od: " miki" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

najprawdopodobniej infekcja w układzie moczowym (nerki?)musisz isc do lekarza
i zrobic posiew moczu, bedziesz wiedziec jaka bakteria i jaki antybiotyk na
nią. Nie lekcewaz tego bo samo nie przejdzie!!!

4. Data: 2004-02-02 18:55:30

Od: "margo" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ketony nieobecna nieobecna - 5
> pH 5,5 5,5
> ciężar właściwy 1,030 1,030 1,015- 1,030
Wyniki nie są takie złe, ale wskazują ale bakteriuria może być znamienna
najprawdopodobniej E.Coli, zrób posiew moczu z antybiotykogramem. Nie wolno
tego lekcoważyć to samo się prawdopodobnie nie wyleczy !!!
No i obowiązkowo do lekarza ....

> [...]
> powinnam jeszcze wspomnieć ze wczśniej miałam nadżerkę (ok. pół roku
> emu) i mam drożdzyce ( niejestem pewna czy jeszcze ją mam bo się
A jak wyglądają badania cytologiczne ? Czy nadal masz objawy drożdżycy ...
chodzi mi no pewnie wiesz ?

Marcin

[dermatologia] ROACCUTAINE czy bezpieczny?
do Margo: znasz sie na urologii??
Plamki na języku
pilnie poszukuje Keppra 500
Wnętrostwo u 36-latka