Wnętrostwo u 36-latka

1. Data: 2004-02-02 15:49:14

Temat: Wnętrostwo u 36-latka
Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 36 lat i jednostronne wnętrostwo w kanale pachwinowym. Do tej pory nie
wiedziałem, że grozi to powikłaniami i nic z tym nie robiłem, ale w pewnym
momencie się dowiedziałem i rozpoczęły się kontakty z lekarzami.
Zrobiłem badania nasienia i wygląda na to, że moge mieć dzieci.
Lekarz u którego byłem powiedział po obejrzeniu USG, że czeka mnie operacja
polegająca na usunięciu niezstąpionego jądra.
Mam pytanie - czy jest możliwość aby je jeszcze operacyjnie sprowadzić "na
miejsce", czy też nie powinienem sobie tym zawracać głowy ?