Oszaleć można od tej suchości

1. Data: 2004-02-02 15:42:08

Temat: Oszaleć można od tej suchości
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od zawsze miałam skórę suchą i wrażliwą. Suchość na twarzy, zawsze w
okolicach policzków (dwa płaty suchej łuszczącej się skóry, a właściwie
naskórka) i między brwiami. Z daleka czy nawet dośc bliska to się w oczy nie
rzuca, ale jak spojrzę uważniej widzę to cholerstwo... Chciałabym ją zrzucić
jak wąż, poważnie, ale że wężem nie jestem to może podacie mi jakąś inną
__sprawdzoną__ metodę pozbycia się albo chociaż złagodzenia tego czegoś?
Próbowałam:
- kremów nawilżających i kremów do cery bardzo suchej i wrażliwej
- tarcia policzków taką rękawicą szorstką
- "zdzierania" tego naskórka paznokciem
Ale nic nie działa jakbym chciała. Dużo słyszałam o liftingu. Ale jaki krem?
I czy to naprawdę jest skuteczne? Koleżanka mówiła mi o kremach Eris...

Pozdrawiam .. Ania

2. Data: 2004-02-02 15:48:13

Temat: Re: Oszaleć można od tej suchości
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od zawsze miałam skórę suchą i wrażliwą. Suchość na twarzy, zawsze w
> okolicach policzków (dwa płaty suchej łuszczącej się skóry, a właściwie
> naskórka) i między brwiami.
taka lokalizacja+łuszczenie+zaczerwienienie zdarza sie przy łojotokowym
zapaleniu skóry- dobrze byłoby wykluczyć je u dermatologa.
na bardzo suchą skórę warto zastosować np. Nanobase, Lipobase, krem
Physiogel

3. Data: 2004-02-02 15:48:49

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

dipsom_ania wrote:
> Od zawsze mia?am skór? such? i wra?liw?. Sucho?ae na twarzy, zawsze w

Przeszukaj archiwum grupy pl.rec.uroda, bylo juz sporo na ten temat.
W razie dalszych watpliwosci zapytaj tam.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

4. Data: 2004-02-02 17:42:28

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dipsom_ania" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale nic nie działa jakbym chciała. Dużo słyszałam o liftingu. Ale jaki
> krem? I czy to naprawdę jest skuteczne? Koleżanka mówiła mi o kremach

a jak jest ze skórą na głowie i włosami , i ze zmianami trądzikowymi - może
być łojotok tak jak mówi Justy,
podaj więcej szczegółów o swijej cerze i włosach
bo po tym co podałaś można stwierdzić albo łojotok albo przesuszenie - wtedy
coś będe mogła podpowiedzić bo temat jest mi dobrze znany i jeden i drugi

pozdr Magda

5. Data: 2004-02-02 18:35:23

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-02-02 18:49:52

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał w

> a jak jest ze skórą na głowie i włosami , i ze zmianami trądzikowymi -
może
> być łojotok tak jak mówi Justy,
> podaj więcej szczegółów o swijej cerze i włosach

Już mówię. Z trądzikiem nigdy nie miałam kłopotów, sporadycznie pojawia się
jakaś krostka ale na ogół cera jest czysta. Co do głowy - od lat mam kłopoty
z łupieżem ale w zależności od tego, jakiego używam szamponu uspokaja się
albo łapie. Ostatnio ktoś mnie głaskał po włosach i nie stwierdził łupieżu.
'Tylko' to wysuszenie na policzkach i czole.... :((

Ania

7. Data: 2004-02-02 18:50:36

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend dipsom_ania ( d...@g...pl ) wrote :
> Od zawsze miałam skórę suchą i wrażliwą. Suchość na twarzy, zawsze w
> okolicach policzków (dwa płaty suchej łuszczącej się skóry, a właściwie
> naskórka) i między brwiami.
> Pozdrawiam .. Ania
Spróbuj też myć twarz przegotowaną lub mineralną wodą.
Pzdr.
Iwona
P.s.
Przypomniałam sobie motyw z mojego młodzieńczego życia, kiedy taką suchość
na twarzy moja mama zlikwidowała mi w kilka dni, smarując rosą (tak to chyba
mogę nazwać) z szyb:)

8. Data: 2004-02-02 18:52:54

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl>

>ja tez (i moje dzieci) maja sucha skore ale nie eksperymentujemy
bo to moze byc bolesne.

Bolesne - w sensie jakim? Ze boli po eksperymencie, czy też można zrobić
sobie krzywdę? Bo rzeczywiście jak tarłam paznokciem to potem szczypie, ale
to normalne...

Tak jak mówicie najlepiej będzie się przejść do dermatologa, sprawa jest
ciężka bo z pracą u mnie dość intensywnie, ale będzie trzeba znaleźć czas,
natomiast dopóki nie pójdę - co radzicie? Justy pisała o Nanobase,
Physiogel - co one robią z cerą?

Ania..

9. Data: 2004-02-02 18:58:42

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-02-02 19:01:40

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Justy pisała o Nanobase,
> Physiogel - co one robią z cerą?

solidnie nawilżnają (gł. physiogel), natłuszczają (nanobase- bardzo,
lipobase-nieco mniej)

Zatoki- jak rozwiazac problem ??
Informacja dla osób z chorobami watroby i przewodu pokarmowego
Usuwanie blizn pooparzeniowych
Operacja czaszki - zagrozenia
badanie teczowki oka