Oszaleć można od tej suchości

11. Data: 2004-02-02 19:14:55

Temat: Re: Oszaleć można od tej suchości
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> solidnie nawilżnają (gł. physiogel), natłuszczają (nanobase- bardzo,
> lipobase-nieco mniej)

A co będzie dla mnie lepsze - nawilżenie czy natłuszczenie?
Drogie one są?

Ania..

12. Data: 2004-02-02 19:39:29

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co będzie dla mnie lepsze - nawilżenie czy natłuszczenie?

jeśli to faktycznie "tylko" suchość, to (wziąwszy pod uwagę na ogół cera
jest czysta, sporadycznie pojawia się jakaś krostka, wrażliwa) raczej
Physiogel krem (75ml za ok 36zł)- czyli gł. nawilżanie a w mniejszym stopniu
natłuszczanie
ale jeśli przyplątało się łojotokowe zapalenie skóry, to zwykle stosuje się
leki.
najpierw odwiedź dermatologa

13. Data: 2004-02-03 15:52:22

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jednak poszłam do tej dermatolożki bo już nie chciałam odwlekać i
przepisała mi między innymi Laticort-CH. Posmarowałam tym pynio i czy to
normalne że tak szczypie? :/

Pozdrawiam Ania..

Zatoki- jak rozwiazac problem ??
Informacja dla osób z chorobami watroby i przewodu pokarmowego
Usuwanie blizn pooparzeniowych
Operacja czaszki - zagrozenia
badanie teczowki oka