badanie teczowki oka

1. Data: 2004-02-02 13:40:18

Temat: badanie teczowki oka
Od: "Iza Poświata" <i...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, mam pytanie co sadzicie o takim badaniu?
Czy to prawda ze mozna z niego wyczytac wszelkie choroby?

2. Data: 2004-02-02 16:03:52

Temat: Re: badanie teczowki oka
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Feb 2004 14:40:18 +0100, Iza Poświata wrote:

> Sluchajcie, mam pytanie co sadzicie o takim badaniu?

Kapitalna sprawa dla badającego:) Nie trzeba badać pacjenta, a
szczegółowa diagnoza od ręki niemal.

> Czy to prawda ze mozna z niego wyczytac wszelkie choroby?

Jasne, że można z niego wyczytać wszystkie choroby, i u każdego. Jestem
absolutnie pewny, że gdybym poddał się takiemu badaniu, to wyczytano by
z mojej tęczówki mnótwo chorób, a złaszcza te, na które vilcacore czy
inne zioło sprzedaje badający, albo jego kolega.

BP, NMSP.

Zajrzyj na pl.misc.paranauki jeśli chcesz się czegoś o tym dowiedzieć.
Irydologia jest w zasadzie NTG.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

3. Data: 2004-02-02 16:28:20

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja z ciekawości poszłam na takie badanie, jesuu...czego tam nie miałam ,
zdrowa jak koń a irydolog sporo widział, tylko nie to co powinien,
naciąganie ludzi...moja opinia Pozdrawiam A

4. Data: 2004-02-03 20:52:29

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prawda ze mozna z niego wyczytac wszelkie choroby?

pzdr
LN

żylaki w mosznie
porady na zmęczone oczy