kłopot z butami/stopami

1. Data: 2005-05-23 20:15:33

Temat: Re: kłopot z butami/stopami
Od: "Agalay" <a...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d6qigl$d2k$1@inews.gazeta.pl...
> Witajcie!
> Mam duży problem ze stopami i dobraniem butów.

Myslalam ze to tylko ja tak cuduje :/
Letnie buty to dla mnie koszmar, nawet z dobrej, miękkiej skóry. Ba nawet
półbuty mnie obicierają, gdy choć troszkę zrobi się ciepło. Nie będę się
rozpisywała nad moimi bolączkami- napisze co u mnie "skutkuje":
- skarpetki cienkie z mikrofibry, są miękkie i mają ładnie wykończoną linię
przy palcach, więc raczej, powtarzam raczej, nic mnie nie obciera. Inne niż
mikrofibra albo mi zjeżdżają albo obiera mnie paskudne wykonanie przy
palcach albo jeszcze coś innego
- oczywiście obklejone paluchy plastrami i tak chodze i katuje się dopóki
stopy się nie przyzwyczają albo nie wiem, uty nie rozchodzą
- są niektóre buty na które nie ma rady u mnie, ile czasu w nich nie chodze
po ściągnięciu plastra i tak mnie obcierają
Taka uroda wrażliwych stóp, tylko czemu oprócz stóp musze mieć wrażliwe całe
ciało jakby było mało? ;)
Powodzenia

1. Data: 2005-05-24 14:49:11

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiednio wcześnie, przed zmianą obuwia z zimowego na letnie można robić
pilingi stóp najlepiej jakąś gruboziarnistą solą np. kąpielową. Hartują się
i są odporniejsze - polecam
Jola

Super City Block Clinique SPF 25 - czy to w ogóle ...
spotkanie warszawskie
Jaka mam cere ?
kolor włosów na lato
co robic aby włosy rzadziej sie przetłuszczały??????