kłopoty z przewodem pokarmowym i inne przypadłości

1. Data: 2005-02-12 00:35:51

Temat: kłopoty z przewodem pokarmowym i inne przypadłości
Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

heja, pisałem juz ostatnio o swoich problemach z żołądkiem (prawdopodobnie
wrzody- może coś z wątrobą,w pierwszej kolejności wybieram sie do
gastrologa),

teraz znowu mam inny problem, obudziłem się niedawno rano i od tego czasu
boli mnie ucho (ścianki wewnątrz dookoła) a to co wystaje na zewnątrz jest
całe czerwone...

ale to niestety nie koniec moich problemów do tego od sylwestra ciągle mnie
kaszle (brałem augmentin, doxycyline i nic nie pomogło)

a na dodatek wykryli mi wole hashimoto, nie wiem co jest grane, co chwile
łapie mnie jakieś chorubsko, czy to moze mieć podłoże autoimmunologiczne,
juz sie wstydze chodzić do lekrza rodzinnego bo bywam tam co tydzień, do
kogo mozna z tym isc?

2. Data: 2005-02-12 01:19:58

Od: unnamed <unnamed@.os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:

> [...]
> juz sie wstydze chodzić do lekrza rodzinnego bo bywam tam co tydzień, do

pewnie ci chłopcze za dużo nie pomogę, ale posłuchaj co powiem...
Po pierwsze to co wystaje na zewnątrz to jest małżowina...
Po drugie - idź prywatnie skoro państwo nie może Cię wyleczyć
Po trzecie - Posłuchaj co inni powiedzą.

--
GG #5324432 , Przy odpowiadaniu na PRIV usuń zabezpieczenie antyspamowe

3. Data: 2005-02-12 10:33:15

Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Feb 2005 01:19:58 +0000, unnamed napisał(a):

> [...]

ucho może boleć od przygniecenia w czasie snu - błaha sprawa, przejdzie
samo. inna koncepcja: w przewodzie słuchowym zewnętrznym są gruczoły
łojowe, bo wyścieła go skóra. gdy jeden z nich się zatka, robi się
normalny pryszczyk, jak na nosie, czy czole - ze względu na bogate
unerwienie okolicy ucha boli i dokucza jak cholera. pomoże laryngolog -
zajrzy, oceni i zapisze ewentualnie jakiś specyfik

jeśli kaszlowi nie towarzyszy gorączka - antybiotyki były brane
niepotrzebnie. warto spróbować pobrać przez 2 tygodnie jakiś lek
antyhistaminowy (Alertec, Cetalergin - bez recepty, przeczytaj
informacje w ulotce), zrobić skórne testy alergologiczne.

to jest rzeczywiście sprawa autoimmunologiczna. diagnoza jest pewna, czy
robocza? czy dysponujesz wynikami oznaczenia przeciwciał "antyTPO",
wynikiem biopsji cienkoigłowej, czy robiono Ci usg tarczycy? z
właściwie rozpoznaną i leczoną chorobą Hashimoto można żyć
doskonale tak, jakby jej wcale nie było. postaraj się o skierowanie do
specjalisty endokrynologa.

nie wstydź się. jeśli pojawia się coś, co Cię niepokoi, idź z tym
do lekarza.
inna sprawa to tryb życia, stres, odpowiednia ilość snu i nastawienie
psychiczne. odpocznij trochę i głowa do góry!

> pewnie ci chłopcze za dużo nie pomogę, ale posłuchaj co powiem...
> Po pierwsze to co wystaje na zewnątrz to jest małżowina...

tak, to najważniejsze jest... Unnamed, mowa jest srebrem...

pozdrawiam,
piotr

tabletkii antykoncepcyjne Jeanine
woda w leczeniu tradziku
Czy to nerwica? Jak to leczyć?
Juz po chorobie a kaszel mnie ciagle meczy!
Jakie leki przeciwbolowe sa bezpieczne w ciazy?