kłykciny

1. Data: 2004-01-20 02:36:07

Temat: kłykciny
Od: "Zezol" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze temat byl poruszany niejednokrotnie na forum, ale mimo tego
postanowilem napisac bo mam powazny problem. czy to mozliwe zeby klykciny
konczyste (bo jestem prawie w 100% pewien ze je mam) mogly sie usadowic w
ujsciu cewki moczowej, a wlasciwie w srodku, nigdzie o tym nie slyszalem i
jestem tym faktem przerazony bo przypadkiem je odkrylem, moze dlatego dopiero
teraz bo nie bylo widac, ze wzgledu na umiejscowienie. W zwiazku tym mam
pytanie do zorientowanych w temacie, czym moze to grozic, i jak je z tamtad
usunac, biorac pod uwage ich nietypowe chyba polozenie, boje sie az pojsc do
lekarza, ze strachu co moge uslyszec.
Prosze o jakies porady. Z Gory dziekuje