kobieta, mezczyzna...

11. Data: 2013-03-21 15:24:24

Temat: Re: kobieta, mezczyzna...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 16:08, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> Probowalem sie wciagnac w temat bo ciekawy, ale nie kumam o co tobie chodzi.
>
> Mozesz podac konkretnie jakies przyklady dyskryminacji kobiet w Polsce,

Nie wszystkie mogą mi stopy całować. Wystarczy ?

Dębska

12. Data: 2013-03-21 15:29:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 11:24, Hanka <c...@g...com> wrote:
> ...a  moze jednak po prostu Czlowiek?
>
> "Tysiące lat patriarchatu zdemoralizowały ludzki rodzaj. Obie płcie są
> jego ofiarami. Obie płcie utraciły swoją prawdziwą tożsamość na rzecz
> ról odgrywanych w generowanym przez patriarchat konflikcie płci.
> Mężczyzn zdemoralizowały tysiące lat władzy i dominacji. Kobiety
> zdemoralizowane zostały przez tysiąclecia zniewolenia i podległości."
>
> "Świat i jego przyszłość w równym stopniu należą do kobiet i do
> mężczyzn - razem musimy urządzić go na nowo."
>
> http://jacekmaslowski.natemat.pl/55031,o-co-chodzi-m
asculinum

> Dlaczego o sprawach tak oczywistych, jak bycie
> PO PROSTU CZLOWIEKIEM, walkujemy
> uparcie w sejmie, na forach, grupach, w domach.
>
> Jakze prosto i swobodnie zyje sie patrzac
> na inna plec jako na rownowaznego partnera.
>
> Tiaa...
> Podobno powinnam sie urodzic dopiero za
> kilkadziesiat lat. bo moje poglady sa zbyt radykalne.
>
> No to ufam, ze potomkowie potomkow beda mieli
> w zyciu nieco sensowniej niz ja.

Nie jesteś radykalna i wcześniej facet dojrzały i kobieta dojrzała
emocjonalnie byli partnerami, to sprawia miłość.
Osoby niedojrzałe chcą mieć władze w związku, panować nad innym, a
niewolnica której taki partner uniemożliwia dojrzałość, zaczyna nim
manipulować i masz walkę o dobra i przywileje.
Dlatego kler przez celibat, czyli brak relacji z kobietom w związku,
nie dojrzał do partnerstwa i masz co chwila afery- ona rodzi ten
ucieka, a natępnie z ukrainy wypowiada się że co go to obchodzi, lub
zanegowanie miłości jako szaleństwo i rodzice przez posag dobierali
partnerów, bo niedojrzałość skasowała relacje, bo do nich nigdy nie
dorosła. Za to masz ludzi przeklętych jak Lancelot i Ginewra, Tristan
i Izolda itd.. którzy dojrzeli w niedojrzałym świecie.
Cały ten ruch syfrażystek to ruch kobiet które dojrzały do miłości,
więc musiały zerwać kajdany niedojrzałego kleru i jego patologii.

13. Data: 2013-03-21 15:59:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu czwartek, 21 marca 2013 14:24:52 UTC+1 użytkownik Hanka napisał:
> [...]

ciwko-kulturze-gwaltu

>A znacie troche tematyke dotyczaca gwaltow?

Zaczynam sie ciebie bac.

14. Data: 2013-03-21 16:15:09

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-03-21 16:59, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

Gwałtu, rety co się dzieje!

15. Data: 2013-03-21 16:17:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-03-21 16:08, obywatel Druch uprzejmie donosi:

Nie może zostać księdzą.

16. Data: 2013-03-21 16:18:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-03-21 16:24, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

Gdzie Ty, Dębska, pierścienie nosisz!

17. Data: 2013-03-21 16:23:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-03-21 11:48, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Zadam Ci bardzo niedyskretne pytanie, oczywiscie mozesz nie miec
> wystarczajacego doswiadczenia by na nie opowiedziec (nie chodzi o wiek).
>
> W jakim srodowisku wolisz pracowac - w zarzadzanym przez kobiety, czy
> przez facetow?

W tym przypadku opieram się na ocenie czegoś innego niż zmiany nastrojów
wywołane przez hormony.

> Podpowiem, ze znam odpowiedzi wieeeeelu kobiet - sa one zadziwiajaco
> zbiezne.

Nawet wieeeeeeeeeeleeeee nie znaczy od razu wszystkie.
Ale rozumiem ewentualne przyczyny. Cycki do przodu i hajda.

18. Data: 2013-03-21 22:57:09

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2013-03-21 16:24, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

> Gdzie Ty, Dębska, pierścienie nosisz!

Daję przykład.

Dębska

19. Data: 2013-03-22 07:12:12

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 14:32, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał
> Nie uniekniesz atawizmow. Z nimi zyjemy i bedziemy zyc. To instykty nami
> kieruja, gdyby sie ich pozbyc, moglo by braknac czegos bardzo waznego.

Chociazby ciaglosci gatunku.

Ja jednak marze o "bardziej swiadomym" ich
wykorzystywaniu.

No wiem, wiem.
Proponuje rzeczy malo prawdopodobne, czyli
przenoszenie podswiadomosci do swiadomosci.

Ale, jesli juz o czyms wiemy - a przeciez wiemy
o wiele wiecej niz nasi przodkowie - czemu tej wiedzy
nie wykorzystac w sposob konstruktywny oraz nieco
usprawniajacy / umilajacy zycie.

20. Data: 2013-03-22 07:14:12

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 14:45, Ruda** <r...@b...pl> wrote:

> mogłoby sie okazać, że potrzeby, rozumowanie słowem odmienność naszych
> płci jest tak kolosalna, że właściwie to się nienawidzimy

No i wlasnie od tego mamy swiadomosc.
Jak juz TU jestesmy, i jestesmy w dwoch plciach,
to lepiej si edobrze bawic niz sie tluc.

No chyba ze ktos jest sadomaso.

> i dzięki Bogu, że jest wybór

Ano. :)

Czy wierzycie w Boga czy w kościół?
Czy was nie przeraża?
Jest takie powiedzenie....
Polacy nie kochają swoich dzieci.
Dlaczego nie walnąć zdrajców na latarnie za pomocą sznura?