kobiety...

21. Data: 2005-10-05 14:05:45

Temat: Re: kobiety...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:05100510080415@polnews.pl...
> PD:
>
> Jakie pytanie jest bardziej idiotyczne:
> a) "najbardziej idiotyczne pytanie jakie można sobie wyobrazić",
> b) pytanie tak idiotyczne, ze nie sposob sobie tego wyobrazic,
> c) ~pytanie ~wymyslone przez PD?
>
> --
> Czarek
> ;)

Wybieram odpowiedź:
"--
Czarek
;)"

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

22. Data: 2005-10-05 14:29:19

Od: "Dres" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja słyszałam, że ktoś słyszał, że ponoć udowodniono naukowo, że małe
> biusty są bardziej inteligentne :)

Uwielbiam rozmawiać z biustami, bo z kobietami nie ma o czym ;) Natomiast na
temat małych biustów można na pewno powiedzieć dwie rzeczy - są bardziej
poręczne i nie można się przypadkowo udusić, śpiąc z kobietą, kiedy zwali się
na twarz piersiami ;)

Z moich doświadczeń wynikałoby też, że im mniejszy biust tym lepszy, ostry
seks. Duży biust = dobra mamusia, ale seks z nią raczej kiepski, standardowy i
nudny. Czemu tak jest, nie wiem ;)

Wnioski - małe do łóżka, duże do sprzątania ;) To się jakoś potwierdza w
barach mlecznych i innych miejscach użyteczności publicznej, w których panie
porządkowe mają zazwyczaj duże...

Pozdro,
Anamorphic

23. Data: 2005-10-05 14:42:22

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dres" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Z moich doświadczeń wynikałoby też, że im mniejszy biust tym lepszy, ostry
> seks. Duży biust = dobra mamusia, ale seks z nią raczej kiepski,

Heh... no to muszę przyznać, że mnie pocieszyłeś :)
Nietoperek

24. Data: 2005-10-05 14:43:46

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> starasz sie podbudowac?:)

Nie muszę. Zaakceptowałam swój biust :)
Nietoperek

25. Data: 2005-10-05 14:50:25

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lepton" <l...@n...pl> napisał w wiadomości

Swoją drogą... nie wiem co faceci widzą w tych rozciągniętych fałdach skóry
z kupą tłuszczu pod spodem... i na dodatek ta, która ma więcej owego
tłuszczu jest lepsza... czy Wy wiecie, co Wy mówicie? ;)
Już większą klasę miał Richard Fish (z "Ally McBeal", jeśli ktoś nie wie),
gdyż on uwielbiał "zwisające" podbródki :)
Nietoperek

26. Data: 2005-10-05 15:04:40

Od: "Dres" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą... nie wiem co faceci widzą w tych rozciągniętych fałdach skóry
> z kupą tłuszczu pod spodem... i na dodatek ta, która ma więcej owego
> tłuszczu jest lepsza... czy Wy wiecie, co Wy mówicie? ;)

Co widzą, to wiadomo. Jsteśmy wzrokowcami ;) Zresztą pojęcie "rozciągnięte
fałdy" nie tyczy się każdego dużego biustu, bo bywają całkiem nierozciągnięte
i o konsystencji całkiem sympatycznej (niekoniecznie sylikonowe ;) Ja
osobiście nie rozumiem tylko jednego - jak biust czy jakikolwiek inny element
ciała może być powodem do wartościowania kobiety. To jest wielka pomyłka;
można sobie tak żartować, ale nie można myśleć o tym poważnie.

Pzdr,
Anamorphic

27. Data: 2005-10-05 15:16:47

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> [...]
> a) "najbardziej idiotyczne pytanie jakie można sobie wyobrazić",
> b) pytanie tak idiotyczne, ze nie sposob sobie tego wyobrazic,

Ja mam pytanie:
- czy natrętna niechęć do opowiadania o swoich nienormalnościach jest
normalna? ;)

28. Data: 2005-10-05 16:46:49

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Vicky:
>
> Nie wyłaczajac też ciebie? :)

Mnie to akurat nie interesuje :]

Pozdrawiam
Vicky

29. Data: 2005-10-05 17:33:43

Od: anicosc <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paula napisał:
> [...]
> z kupą tłuszczu pod spodem... i na dodatek ta, która ma więcej owego
> tłuszczu jest lepsza... czy Wy wiecie, co Wy mówicie? ;)

Mi się podobają małe, ale nie za małe i nie średnie :)
a.

30. Data: 2005-10-05 19:10:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Glupi_chujek PD:
>Wybieram odpowiedź:
>[...]

Wiesz, powinienes rzadziej wychodzic ze swej roli...
i zwyczajnie nie odzywac sie...
tak jak na tej prezentacji, na ktora chyba tylko dzieki
laskawosci Boga dane ci bylo ~zabladzic. :)

Pomysl o tym. Serio. ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów