kochac dwie kobiety - czy sie da?

1. Data: 2002-08-09 22:13:42

Temat: Re: kochac dwie kobiety - czy sie da?
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aj1kl6.3vvkbg3.1@and.krakow...

> Dobrze powiedziane...niektóre...

Od kilku lat coraz trudniej, to fakt, jednak generalnie potrafią i to nieźle,
jeśli są odpowiedzialne lub.. do tego zmuszone.
Kilka lat temu wystarczała odpowiedzialność :)

Nie sądzisz chyba, że wszystkie czekają na księcia z bajki ?
E. :))

1. Data: 2002-08-10 01:17:25

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Potrzeby nie musisz;), co nie zmienia faktu, że i tak jesteś:)

ojejej!!!!

> Hmm.. znam wiele opisów literackich, myślę jednak że
> nic nie zastąpi kontaktu na żywo.
> Poza tym podani przez Ciebie autorzy to mężczyźni,
> a oni mają do tych spraw zaskakująco odmienne podejście :)

Falubert napisał: "Pani Bovary to ja", mniejsza z tym, że
interpretacja tego zdania niekoniecznie znaczy to co znaczy, ale
zawsze można udać, że znaczy...:-)))

> Twoja wypowiedź była jedną z najbardziej interesujących :)

Czy nie należaloby tego zdania jakoś wyeksponować hmmmmm...

> W takim razie możemy sobie podać ręce :))

Nie mów, że takie stare jak my jeszcze żyją??!!:-))))

> Dziękuję Ci za rozmowę, która w zasadzie potwierdziła moje
przypuszczenia;).

Boże, jakie?????

> A co do tej ludowej mądrości, to często ją słyszałam od lat
dziecięcych;)
> ale zawsze miałam na nią gotową odpowiedź:
> " nie do piekla, nie do piekła, tylko do Wiedzy !"

A co to takiego - wiedza???? :-)) Czy to może to, co nam się
wydaje, że wiemy????:-))

> Pozdrowienia:)
> E.

Pozdrowienia Evo,

J.

1. Data: 2002-08-10 11:44:20

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM"
> Nie sądzisz chyba, że wszystkie czekają na księcia z bajki ?

Ja w mojej bajce jestem takim od sprzątania więc się nie łapię :D

1. Data: 2002-08-10 12:19:39

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał

> To chyba nie jest najlepsze określenie - jesteś raczej pod jego
bacznym
> wzrokiem ;-)
> (Tak mi się przynajmniej wydaje)
> [cut]
>
> Saulo

Ciekawe, ile trzeba naprodukować pseudointeligentnego bełkotu,
aby trafić do ekskluzywnego towarzystwa ;-) (bez obrazy).

J.

Re: kochac dwie kobiety - czy sie da?
Re: Wytyczne APA sprawie psychoterapii klientow homoseksualnych i biseksualnych
Tożsamość seksualna
Re: Homoseksualne kalectwo.
Konin i okolice--> psycholog ?